کد خبر 232075
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

قطع گاز 3 هزار ویلای خالی از سکنه در مازندران

قطع گاز 3 هزار ویلای خالی از سکنه در مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تأکید بر مدیریت مصرف گاز، گفت: در ادامه پایش‌ها، تاکنون گاز ۳ هزار ویلای خالی از سکنه استان که مصرف گاز داشتند، قطع شده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، قاسم مایلی رستمی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران، اظهار کرد: تاکنون گاز نزدیک به ۳هزار ویلا که خالی از سکنه بودند اما مصرف گاز داشتند، همچنین اداراتی که شب‌ها وسایل گرمایشی خود را خاموش نمی‌کردند را قطع کردیم.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ هزار ویلا یا خانه دوم در استان مازندران وجود دارد، افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن استان، طی پایش‌ها با ویلاهایی مواجه شدیم که باوجود اینکه خالی از سکنه بودند، اما برای گرم نگه داشتن ویلا و یا آب استخر ویلای خود، مصرف گاز داشتند که به همین دلیل نسبت به قطع گاز این ویلاها اقدام کردیم.

وی با ذکر اینکه مصرف گاز در استان مازندران طی روز گذشته به ۳۵ میلیون متر مکعب رسید، ادامه داد: لازم است مصرف گاز در مدارس، ادارات، مساجد، پاساژها و منازل مردم مدیریت شود؛ باتوجه به سختی‌ها و مشقت‌ها در امر تولید گاز موضوع مهم مصرف بهینه انرژی گاز است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون قطعی گاز خانگی نداشتیم، خاطرنشان کرد: میزان ورودی گاز از استان‌های دیگر به استان مازندران نزدیک به ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده که لزوم مدیریت در مصرف گاز را بیشتر می‌کند.

 مدیرعامل شرکت گاز مازندران تأکید کرد که پایش‌ها از ویلاها کماکان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha