کد خبر 232049
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

رئیس باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر: 

باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر حلقه اتصال بنیاد شهید با نیازهای کشور است 

باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر حلقه اتصال بنیاد شهید با نیازهای کشور است 

رئیس باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر گفت: این باشگاه با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آغاز به کار کرد. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ محدثه ولی‌زاده رئیس باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر در نخستین جشنواره پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر (رویش) که امروز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: این باشگاه با هدایت و حمایت از پژوهشگران و استعدادهای برتر پژوهشی جامعه در راستای شبکه‌های هم‌افزا از پژوهشگران توانمند شاهد و ایثارگر با روحیه جهادی، امیدوار و مسئولیت پذیر ایجاد شده و به مسیر خود ادامه می‌دهد. 

وی ادامه داد: در این راستا معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌دنبال شناسایی، پرورش و هدایت پژوهشگران برتر خود در جهت رفع نیاز کشور به نیروی متخصص با توانایی آسیب‌شناسی، ارائه راهکار و جسارت حل مسائل کشور است.

رئیس باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر افزود: باشگاه حلقه اتصال بنیاد شهید با جامعه هدف و اتصال دانش با نیازهای کشور می‌شود و با حمایت‌های مادی و معنوی، امید را در میان پژوهشگران این حیطه تسری داده و موجب توسعه فعالیت های پژوهشی و خلاقیت‌های آنها می‌شود و توانایی های نبوغ این پژوهشگران را در مسیر توسعه و تعالی کشور سوق می‌دهد. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: باشگاه بنیاد شهید نسل جوانی را تربیت می‌کند که برای حل مسائل کشور توانمند هستند.

ولی‌زاده با اشاره به اینکه این باشگاه موتور محرک بنیاد شهید است، یادآور شد: این باشگاه در راستای اهداف خرد و کلان بنیاد شهید به‌عنوان موتور محرک بنیاد شهید، انگیزه و خودباوری را در جوانان تقویت کرده و روحیه ایثار و شهادت و حل مساله را در پژوهشگران نهادینه می‌کند.

وی افزود: باشگاه تلاش دارد در راستای ساماندهی فعالیت‌ها، ارتباط و پیوند اصولی با مراکز علمی کشور برقرار کرده و پژوهشگران حرفه‌ای شاهد را شناسایی و تحت پوشش قرار دهد.

رئیس باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر همچنین گفت: باشگاه بنیاد شهید با همکاری مرکز مطالعات و پژوهش های این بنیاد برای ارتقای سطح علمی پژوهشگران و تنویر افکار دانش‌پژوهان به چاپ کتاب در اولین جشنواره رویش اقدام کرده است‌، با این امید که با استمرار فعالیت‌های انتشاراتی خود بتواند گامی در راه رشد و بالندگی فرهنگی ایران عزیزمان بردارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha