کد خبر 232045
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

پلیس راهور پایتخت عنوان کرد:

برخورد با تردد موتورهای سنگین مطالبه مردم است

برخورد با تردد موتورهای سنگین مطالبه مردم است

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت برخورد با تردد موتورسیکلت‌های سنگین را یکی از مطالبات مردم از پلیس عنوان کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ فیروز کشیر روز سه‌شنبه در این ارتباط اظهار کرد: یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه همدانی محدوده پژوهش در حین لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز توسط پلیس راهور توقیف شد.

وی ادامه داد: در ساعت ۱۷ عصر دیروز یکدستگاه موتورسیکلت سنگین ۷۵۰ سی سی که به صورت بسیار خطرناک در محدوده بزرگراه همدانی محدوده پژوهش در حال لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز بود به محض رویت توسط گشت پلیس نامحسوس با اجرای طرح مهار متوقف شد.

به گفته سرهنگ کشیر، برخورد با این نوع از هنجارشکنی و ناامنی‌ها خواست و مطالبه شهروندان است و پلیس راهور تهران بزرگ خود را ملزم و متعهد به پاسخگویی به درخواست‌های مردمی می‌داند و باید قبل از هرگونه اتفاق و حادثه‌ای از آن جلوگیری کند که در خصوص برخورد با تردد و ایجاد مزاحمت‌های موتورسیکلت سنگین نیز قبل از آنکه جان خود و دیگر شهروندان را به مخاطره بیندازند از تردد آنها در هر جایی از پایتخت باشد جلوگیری خواهد شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین و هنجارشکن در پایتخت ادامه دارد، به دارندگان و راکبین موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و مجوز هشدار داد که به هیچ عنوان در سطح معابر تردد نکنند چرا که به محض رویت، بخاطر امنیت تردد و حفط جان خود راکبین و دیگر رانندگان و شهروندان، توسط تیم‌های پلیس راهور توقیف و به پارکینگ دلالت می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha