کد خبر 232038
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

صادق ورمزیار در گفتگو با «حیات»:

VAR از لحاظ فنی به دربی ضربه بدی زد/ استقلال در شرایط بدی به مصاف نساجی می‌رود

VAR از لحاظ فنی به دربی ضربه بدی زد/ استقلال در شرایط بدی به مصاف نساجی می‌رود

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این تیم کار سختی مقابل نساجی در بازی امروز خواهد داشت.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دربی شماره 102 پایتخت و تساوی دو تیم در این دیدار اظهار داشت: من از لحاظ فنی این بازی را در سطح بالایی ندیدم و دو تیم عملکردی محتاطانه در این بازی داشتند و بیشتر برای گل نخوردن و نباختن وارد زمین شده بودند. توپ‌های آنچنانی روی دروازه دو تیم نیامد و تعداد فرصت‌های گل که در طول 90 دقیقه از طرف دو تیم شکل گرفت به عدد 5 هم نمی‌رسد. به نظرم نتیجه تساوی در این بازی عادلانه بود و حتی می‌توانست این بازی با نتیجه صفر - صفر به پایان برسد ولی هرکدام از تیم‌ها به شکلی توانستند گل بزنند و باز جای شکرش باقی است که تماشاگرانی که برای دیدن بازی به ورزشگاه رفتند حداقل 2 گل دیدند و دست خالی به خانه بر نگشتند. به طور کلی دربی جذابی از لحاظ فنی شاهد نبودیم.

وی افزود: این بازی بیشتر تحت تاثیر حواشی پیرامونی کنار زمین و نیمکت‌ها و اتفاقات غیر فنی بود. اعتراض‌های بیش از حد به داور مسابقه و چندین و چند بار قطع شدن بازی برای بازبینی صحنه‌ها توسط VAR به ریتم فنی مسابقه ضربه زد. به نظرم اگر VAR در دربی نبود بازی قشنگ‌تری را شاهد بودیم و ممکن بود حتی پرگل‌تر از این هم باشد. من در مورد تصمیمات داور مسابقه نظر نمی‌دهم و آن را به کارشناسان واگذار می‌کنم ولی VAR از لحاظ فنی به دربی ضربه بدی زد.

پیشکسوت استقلال در خصوص تقابل امروز این تیم با نساجی مازندران گفت: استقلال 3 دیدار سنگین پشت سر گذاشته و حاصلش به تساوی و چند تلفات و مصدوم بوده است و بازیکنان با بدن‌های خسته به میدان خواهند رفت، خصوصاً اینکه چند بازیکن مصدوم در خط دفاعی داریم، ظاهراً امید حامدی‌فر هم محروم است. نساجی هم تیم خوبی است و سعی دارد با برتری در یک بازی این چنینی خودش را بالا بکشد و شرایطش را تغییر دهد. دو تیم به پیروزی و گرفتن ۳ امتیاز نیاز مبرم دارند، چون استقلال برای تداوم صدرنشینی بازی می‌کند و نساجی هم برای فرار از قعر جدول تلاش خواهد کرد. پ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha