کد خبر 231849
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

روسیه مثل برخی کشورها حاکمیت خود را به یک تکه «سوسیس» نمی‌فروشد

روسیه مثل برخی کشورها حاکمیت خود را به یک تکه «سوسیس» نمی‌فروشد

رئیس‌جمهور روسیه در کنگره حزب «روسیه واحد» گفت که روسیه یک کشور مستقل و خوکفا خواهد بود و یا اصلا وجود نخواهد داشت و دستورالعمل‌های غرب علیه مسکو کارساز نخواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل حیات، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که روسیه یا یک کشور مستقل خواهد بود یا اصلاً وجود نخواهد داشت و مانند برخی کشورها در ازای سوسیس از حاکمیت خود دست بکشد.

پوتین که در کنگره حزب «روسیه واحد» در مسکو سخنرانی می‌کرد، افزود: دولت روسیه دارای حاکمیت و در نتیجه یک دولت واقعاً ملی خواهد بود. ارتش تمام تلاش خود را برای محافظت از روسیه انجام خواهد داد، زیرا ما فقط یک روسیه داریم.

وی تصریح کرد: حاکمیت روسیه از هر چیزی که برای ما عزیز است دفاع می‌کند: آزادی، رفاه و وحدت جامعه. فدراسیون روسیه با چالش‌های تاریخی مواجه است که مقیاس آن نیازمند تلاش‌های هماهنگ است. آنچه مهم است، تمایل به حرکت رو به جلو و دستیابی به اهداف بیشتر است. تلاش برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین نژادها و مذاهب خیانت به روسیه است.

پوتین در ادامه رقابت و تنوع فکری را کلید توسعه روسیه خواند و گفت: فدراسیون روسیه به صورت مستقل و بدون مشاوره از خارج تصمیم می‌گیرد. غرب تهاجم واقعی را علیه فدراسیون روسیه آغاز کرد که سال به سال بدتر می‌شد، اما دستورالعمل‌های غربی علیه روسیه کارساز نخواهد بود.

پوتین خاطرنشان کرد که وظایف روسیه مانند یک گلوله برف در حال افزایش است، اما روسیه یک کشور زمستانی است و برف را دوست دارد و زمان کنونی مستلزم استحکام، انسجام و آمادگی برای پاسخگویی به سخت‌ترین چالش هاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha