کد خبر 231707
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی در استان اردبیل

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی در استان اردبیل

با حضور تیم پزشکی اعزامی از ستاد مرکز، کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری در استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی حیات؛ با حضور تیم پزشکی اعزامی از سوی مرکز، کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان، حق پرستاری در روزهای 23 و 24 آذرماه در استان اردبیل برگزار شد.

پیش از این، داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از برگزاری کمیسیون پزشکی در این استان خبر داده و گفته بود: در راستای رسیدگی به درخواست‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در خصوص تعیین درصد و همچنین حق پرستاری کمیسیون پزشکی در استان اردبیل برگزار شد.

معصوم‌زاده معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با ارائه آمار پرونده‌های بررسی شده در کمیسیون پزشکی گفت: تیم پزشکی و اعضای کمیسیون پزشکی اعزامی از ستاد مرکز به مدت دو روز در استان اردبیل حاضر شدند و پرونده‌های تعیین درصد، تجددید نظر، حق پرستاری و حالت اشتغال را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: مجموعا 360 پرونده در این نوبت از کمیسیون پزشکی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد، 235 پرونده مربوط به تعیین درصد اختصاص داشت و تعداد 95 و 30 پرونده نیز به ترتیب مربوط به حق پرستاری (ماده 26 و ماده 22) و حالت اشتغال جانبازان بود.  

معصوم‌زاده از آمادگی کامل کارکنان واحد کمیسیون پزشکی بنیاد استان برای برگزاری کمیسیون پزشکی در نوبت‌های بعدی خبر داد و احقاق حق خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را اولویت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد.

گفتنی است؛ در این کمیسیون متخصصین اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، داخلی، مغز و اعصاب و ارتوپدی به تناسب نوع مجروحیت، پرونده‌های متقاضیان را مورد بررسی قرار داده و طبق آیین‌نامه مربوطه، نظر تخصصی خود را ثبت کردند.

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی در استان اردبیل برگزاری اولین کمیسیون پزشکی در استان اردبیل برگزاری اولین کمیسیون پزشکی در استان اردبیل

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha