کد خبر 231552
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

ناظری در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

خون شهدای شیعه و سنی در هم آمیخت

خون شهدای شیعه و سنی در هم آمیخت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان شهادت ۱۱ تن از نیروهای انقلابی شیعه و سنی نیروی انتظامی در شهرستان راسک را تسلیت گفت.

محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار استانی  حیات؛ ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی راسک گفت: در بین این شهیدان از برادران اهل سنت هم بودند که این نشان از وحدت شیعه و سنی است که باعث کوری چشم دشمنان این مرز و بوم است.
وی ادامه داد: در چند روز آینده قرار بود فضای استان به نام شهیدان گمنام عطرآگین شود که اتفاق امروز باعث شد استان سیستان و بلوچستان از امروز معطر به عطر شهدا شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان افزود: شهادت، هدیه ارزشمندی است که خداوند به بندگان پاکش عطا می‌کند و خوشا به حال آنانی که همچون حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران پاکش در کمال مظلومیت و در ایام فاطمیه به این مقام والا نائل می‌گردند.
وی با اشاره به ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) گفت: این اتفاق در این ایام حتما پیام ایستادگی، انسجام و وحدت را برای ما به همراه دارد و فرزندان ما در نیروی انتظامی به حق ایستادگی کردند.
ناظری با اظهار تألم نسبت به این حادثه تلخ، تاکید کرد: شهادت شهیدان «مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شهریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، محید فیروزنیا، حمید رضایی امین» در پی حمله تروریستی کوردلانه به مقر انتظامی شهرستان راسک که در مسیر دفاع از جان، مال و ناموس مردم و امنیت سیستان و بلوچستان، به دست تروریست‌ها رقم خورد موجب تألم و تأسف فراوان شد.
وی بیان کرد: بی شک این اقدام رذیلانه از سوی گروهک تروریستی که مسئولیت این اقدام ددمنشانه را بر عهده گرفته و حامیان و اذناب شیطان صفت آنها که به دنبال ایجاد یاس و ناکامی در بین ملت قهرمان ایران اسلامی هستند، نه تنها با شکست مواجه شده، بلکه عزم و اراده پولادین فرزندان غیور این مرز و بوم برای حفظ امنیت، آزادی و تمامیت ارضی مان را صد چندان خواهد کرد.
رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین گفت: اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، شهادت این دلاور مردان در مقر انتظامی راسک را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده های معظم شهدا، نیروهای جان برکف انتظامی و مردم شهیدپرور و انقلابی استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت گفته و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل، برای شهیدان عزیز علو درجات و صحت و سلامت مجروحان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha