کد خبر 231446
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با «حیات»؛

انتخابات نوعی مبارزه است/ صندوق‌های رای را نباید ترک کرد

انتخابات نوعی مبارزه است/ صندوق‌های رای را نباید ترک کرد

قادری گفت: انتخابات بهترین راه برای انتقال نظرات در امور کشور است.

محمد رئوف قادری عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: حزب اعتماد ملی مانند سایر احزاب، بهترین شیوه فعالیت سیاسی را فعالیت حزبی می‌داند. انتخابات بهترین ابزار برای انتقال نظرات و دخالت مردم در امور اداره کشور است. لذا بنده براین باور هستم که هیچگاه نباید صندوق‌های رای را ترک کرد. من معتقد هستم که انتخابات نوعی مبارزه است و هیچ انسان و یا حزب سیاسی با آگاهی، میدان مبارزه را ترک نمی‌کند و یک به هیچ، بازی را به رقیب خود نمی‌بازد. لذا باید در میدان سیاست و انتخابات حضور داشته باشیم و مهم نیست چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: گاهی ممکن است احزاب و گروه‌های سیاسی به دلیل نتیجه محور بودن، گاهی مواقع در انتخابات شرکت کنند و گاها در انتخابات شرکت نکنند که از نظر بنده این قابل قبول نیست. احزاب و گروه های سیاسی باید تکلیف محور باشند یعنی نوعی فعالیت سیاسی را برای خود تعریف کرده و در هر شرایطی چه آسان و یا سخت، چه شرایطی که استقبال مردمی داشته باشد و یا نداشته باشند و یا همچنین در شرایطی که شانس تعیین صلاحیت نامزدهایشان بالا باشد یا نباشد، باید در صحنه فعالیت‌های سیاسی حضور جدی پیدا کنند و هیچ گاه میدان را ترک نکنند.

رئیس مرکز بین‌المللی گفتمان صلح تصریح کرد: حزب اعتماد ملی معتقد است که در هر شرایطی باید در میدان فعالیت‌های سیاسی حضور پیدا کند تا در یک فرصت و زمینه مناسبی بتواند به اهداف مورد نظرش برسد.

عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران گفت: در انتخابات پیش رو، حزب اعتماد ملی تلاش می‌کند تا با احزاب هم جناح خود به وحدت نظر برسد و امکان تایید صلاحیت نامزدهای متفاوت برایشان وجود داشته و به تعداد برسند و حتما با ارائه لیست خاصی در انتخابات حضور جدی خواهد داشت.

قادری عنوان کرد: در صورتیکه حزب، نتواند در استان‌های بزرگ و یا سایر شهرستان‌ها لیست ارائه دهد، مسلما از نامزدهای خود در همه استان‌ها و شهرستان‌ها به صورت جدی حمایت کرده  و سعی می‌کند تا حمایت دیگر احزاب اصلاح طلب و مردم را به سمت و سوی نامزدهای مد نظر خود جلب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha