کد خبر 231418
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

کردستان معطر به عطر شهدای گمنام شد

کردستان معطر به عطر شهدای گمنام شد

پیکر مطهر ۴ شهید گمنام از طریق پلیس راه کرمانشاه وارد مرکز استان کردستان شد.

 به گزارش گروه استان‌های حیات؛ صبح امروز با استقبال رسمی مسئولان استانی، خانواده شهدا و جمعی از مردم شهیدپرور کردستان، پیکر مطهر 4 شهید گمنام از طریق پلیس راه کرمانشاه وارد مرکز این استان شد.

مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیکر مطهر شهدا اکنون پس از استقبال، به یادمان بنیاد حفظ آثار منتقل و مراسمی تحت عنوان «خوش آمدی قهرمان» در این مکان برگزار می‌شود.

سرهنگ علی کلوندی افزود: امشب مراسم تحت عنوان شبی با شهدا با حضور دانشجویان در دانشگاه کردستان و روز جمعه نیز با حضور شهدای گمنام مراسم یادواره شهدا در یکی از روستاهای بخش موچش، سریش‌آباد و قروه برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم شب وداع با شهدا در روز شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه سنندج خبر داد و عنوان کرد:  آیین تشییع شهدای گمنام در کردستان روز یکشنبه 26 آذرماه ساعت 10 صبح همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در سنندج (میدان آزادی تا انقلاب) برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان از مردم برای حضور در مراسم تشییع شهدا دعوات کرد و گفت: روز یکشنبه 26 آذرماه پیکر مطهر سه شهید به شهرستان‌های قروه، دهگلان و بیجار منتقل و پیکر یک شهید در سپاه بیت‌المقدس تدفین می‌شود.

کلوندی اظهار کرد: مراسم استقبال، شب وداع و تدفین نیز در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha