کد خبر 231348
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

معرفی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان

معرفی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان

جلسه معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان صبح امروز ۲۲ آذر ۱۴۰۲ با حضور معاون نماینده ولی فقیه در بنیاد کشور، مدیر کل، اعضای شورای معاونین بنیاد و جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ جلسه معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان صبح امروز ۲۲ آذر ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام والمسلمین کاویانی راد معاون نماینده ولی فقیه در بنیاد کشور، مدیر کل، اعضای شورای معاونین بنیاد و جمعی از مسئولین برگزار شد.

مسعود احمدی نیا مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به وقایع جهان اسلام، کودک کشی صهیونیست‌ها و مظلومیت مردم غزه خاطرنشان کرد: حکم جهاد توسط ولی امر مسلمین جهان صادر شده، حکم جهاد تبیین که ابزار آن دانش و توان ۴۰ ساله ما در حوزه فرهنگ است.

احمدی نیا افزود: نورانیت خون پاک شهدا به عنوان افضل امانت‌هاییست که در صیانت از آن باید خالصانه تلاش کرد.

مدیر کل بنیاد عنوان کرد: در کار سازمانی همه افراد با همکاری و تعامل کنار هم مسئولند و باید در جهت تحقق اهداف سازمانی تلاش کنند تا زمینه تکریم جامعه معزز ایثارگری فراهم گردد.

وی اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در ساختار بنیاد دفتر نمایندگی ولی فقیه ایجاد گردیده که انشاالله با فعالیت‌های موثر دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و با همراهی روحانیت معزز نمایندگی ولی فقیه در دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در حوزه تحکیم و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد ‌های جدی‌تری برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین کاویانی راد نیز در این جلسه با توجه به اهمیت حفظ و نگهداری وقایع ماندگار و صیانت از هویت ملی در فرهنگ‌های بین المللی گفت: تابلوی ایثار و شهادت ما به طول و عرض ۱۰۰۰ کیلومتر به دست توانمند پیر فرزانه با قلم دست و پای قطع شده جوانان و خون شهدا رسم شده این تابلو امروز در اختیار ماست وباید در حفظ و صیانت آن تلاش و تدبیر کنیم.
 
کاویانی افزود مسئله فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین نماد سرمایه اجتماعی کشور است در دوران انقلاب و دفاع مقدس شاخصه‌های آن در عالی‌ترین شرایط به ظهور رسید سرمایه‌های اجتماعی از سه رکن اعتماد ارتباط و مشارکت شکل گرفته است
 
ایشان با وام گیری از سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: بزرگداشت شهدا کمتر از شهدات نیست خاطرنشان کرد، امروز بنیاد شهید آینه دار حفاظت از این سرمایه اجتماعی است که با خون جوانان وطن ایجاد شده است.

معاون ولی فقیه در بنیاد ضمن اشاره به وظایف و اختیارات نماینده ولی فقیه در بنیاد استان‌ها خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین وظیفه این حوزه ارتقاء سطح معنوی و فرهنگی در بین کارکنان، جامعه ایثارگران و ارتباط مستقیم و دلسوزانه با خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.
 
در پایان این جلسه حکم انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین «دکتر رضا باقری» به عنوان اولین مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به ایشان اعطا گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha