کد خبر 231337
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

کارکرد ماده ۷۴ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران باید اثربخش باشد

کارکرد ماده ۷۴ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران باید اثربخش باشد

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید براینکه کارکرد ماده ۷۴ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران باید اثربخش باشد، اظهار کرد: باید بین دستگاهی که گزارش عملکرد ارائه می‌دهد با دستگاهی که گزارش ارائه نمی‌دهد تفاوت قائل بود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ نخستین اجلاسیه مشترک مشاوران وزرا در دستگاه‌های اجرایی عصر روز گذشته برگزار شد و معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد به همراه بقیه معاونان به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

محسن بزرگی، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید در پاسخ به پرسش‌های کارگروه حقوقی، با اشاره به عملکرد این معاونت، گفت: قانون برنامه هفتم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی تصویب و برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شد.

وی ادامه داد: بندی از قانون ایثارگران ما را مکلف کرده است تا مسئله تجمیع و اصلاح قوانین را رقم بزنیم و لایحه‌ای را برای مراحل تصویب به مجلس ارسال کنیم که این موضوع حرکت بزرگی را به همراه داشته است.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: مشاورین وزرا در امور ایثارگران باید مطالبات خود را از دستگاه‌هایشان طلب کنند.

بزرگی با تاکید براینکه کارکرد ماده ۷۴ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران باید اثربخش باشد، اظهار کرد: باید بین دستگاهی که گزارش عملکرد ارائه می‌دهد با دستگاهی که گزارش ارائه نمی‌دهد تفاوت قائل بود..

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha