کد خبر 231278
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

«حیات» گزارش می‌دهد؛

آخرین مهلت ثبت نام خودروهای داخلی

آخرین مهلت ثبت نام خودروهای داخلی

ثبت نام برخی خودروهای داخلی در حالی از روز دوشنبه آغاز شد که این مهلت رو به اتمام است و خریداران تنها تا امشب برای ثبت نام مهلت دارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ سامانه یکپارچه از روز دوشنبه بازگشایی شد تا خریداران خودروهای داخلی بتوانند از میان ۷ خودروی عرضه شده، خودروی مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نام کنند. 

کدام خودروها عرضه شدند؟ 

خودروهای عرضه شده در این دوره از فروش سامانه یکپارچه تنها به ۷ خودرو محدود شد. به عبارت دیگر، عرضه ۷ مدل خودرو از محصولات پنج خودروساز، به صورت آزاد و از محل محصولات جدید یا ظرفیت‌های خالی برخی خودروسازان انجام می شود.

این خودروها عبارتند از: هایما ۷X (ایران‌خودرو)، لامارایما (آرین‌موتور)، جک S۳، جک J۴ و KMC X۵ (بهمن‌موتور)، دایون Y۷ (ایلیاموتور) و تیگارد X۳۵ (ساینارموتور). 

چه کسانی می توانند خودرو خریداری کنند؟

مشتریان حائز شرایط عمومی نظیر عدم پلاک انتظامی فعال، عدم خرید ۴۸ ماهه (دو خودروساز بزرگ) و ۲۴ ماهه (خودروسازان خصوصی) از خودروسازان، حداقل سن ۱۸ سال و... می توانند در این دور از فروش سامانه یکپارچه شرکت کنند. 

مهلت ثبت نام 

سامانه یکپارچه خودرو جهت انتخاب خودروها از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ در دسترس است. بنابراین با توجه به مهلت سه روزه در نظر گرفته شده، امشب (۲۳ و ۵۹ دقیقه چهارشنبه ۲۲ آذر ماه) این مهلت به پایان خواهد رسید.

مهر تایید بر پایان پرونده بلوکه کردن پول

موضوع عرضه آزاد انواع محصولات خودروسازان از محل ظرفیت‌های خالی یا محصولات جدید خودروسازان در بستر سامانه یکپارچه خودروها در حالی اعلام شده که دیگر فروش‌های مرحله‌ای (همچون دو مرحله اول فروش یکپارچه) نخواهیم داشت و خودروها به‌ مرور در سامانه عرضه خواهد شد و مشتریان می‌توانند بدون آنکه نیاز به تعریف حساب وکالتی و بلوکه کردن وجه ۱۰۰ میلیون تومانی در حساب خود باشند؛ ثبت‌نام انجام دهند.

شایان ذکر است که هر چند دیگر همچون روال طرح‌های فروش خودرو قبلی، سامانه غیرفعال و بسته نخواهد شد؛ اما این مدت زمان در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام محصولات فوق، از جهت ظرفیت‌ در نظر گرفته شده برای این دور عرضه خودروهاست که مصرف‌کنندگان واقعی بتوانند ثبت‌نام خود را انجام دهند.  

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha