کد خبر 231099
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

«حیات» گزارش می‌دهد؛

همه گزینه‌های داوری دربی

همه گزینه‌های داوری دربی

داور دربی روز پنجشنبه هنوز از سوی فدراسیون فوتبال معرفی نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ دربی پایتخت میان دو تیم استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه برگزار خواهد شد و یکی از علامت سوال‌های بزرگ این بازی همیشه نام داوری است که قرار است این رقابت حساس و تعیین کننده را سوت بزند. این بازی سالیان گذشته توسط داوران خارجی قضاوت می‌شد ولی چند سالی است که داوران ایرانی آن را قضاوت می‌کنند.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که گمانه زنی‌هایی درباره داوری این بازی صورت گرفته است و  نام چند داور برای قضاوت در این بازی مطرح شده است.    شنیده‌ها حاکی از آن است که وحید کاظمی و بیژن حیدری گزینه‌های نهایی قضاوت دربی ۱۰۲ هستند و  کمیته داوران از بین این ۲ نفر، یکی را به عنوان داور دربی انتخاب می‌کند.  

گفتنی است کاظمی و حیدری جزء ۶ داوری بودند که هفته گذشته برای شرکت در یک دوره آموزشی VAR راهی عربستان شده بودند تا لایسنس مربوط به تکنولوژی کمک داور ویدئویی را دریافت کنند. آن‌ها به تهران بازگشتند و اکنون باید دید کدام‌یک از این ۲ داور قضاوت دربی ۱۰۲ را برعهده می‌گیرد.  

یکی از گزینه‌های این بازی هم موعود بنیادی‌فر بود که وی امشب در مسابقات AFC کاپ باید در عراق قضاوت کند و او فردا به تهران باز می‌گردد. طبیعتا داوری که ۴۸ ساعت بعد از قضاوت در یک بازی قضاوت نداشته باشد نمی‌تواند بازی دیگری را سوت بزند و به این ترتیب بنیادی فر از لیست گزینه‌های کمیته داوران حذف شد.

باید صبر کرد و دید تا چند ساعت آینده کدام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha