کد خبر 231091
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

«حیات» گزارش می‌دهد؛

عربستان میزبان آخرین تقابل رونالدو و مسی

عربستان میزبان آخرین تقابل رونالدو و مسی

برخلاف انتظار بار دیگر شاهد رویارویی دو ستاره بزرگ تاریخ فوتبال خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ مسی و رونالدو به عنوان دو تن از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ، در دو دهه اخیر جذابترین رقابت فوتبالی را با یک دیگر در کسب عناوین فردی و تیمی رقم زدند و حالا هر دو به سال‌های پایانی فوتبال خود رسیده و از سطح اول فوتبال دنیا کنار رفته‌اند. رونالدو به آسیا و لیگ عربستان کوچ کرده و مسی در اینتر میامی در لیگ آمریکا مشغول به فعالیت است. این جابجایی‌ها نشان از این داشت که دیگر شاهد تقابل این دو اسطوره بزرگ فوتبال دنیا نباشیم ولی حالا قرار است در یک بازی دوستانه این دو نفر بار دیگر مقابل هم بازی کنند.

باشگاه اینترمیامی بعد از جذب لیونل مسی نگاه‌ها را در سراسر جهان معطوف به خود کرده است و تیم‌های بسیار زیادی دوست دارند که با این تیم بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار کنند.

اینتر میامی از برگزاری دو بازی در تور پیش فصل این تیم در مقابل الهلال و النصر خبر داد. در حقیقت این باشگاه در پیامی در شبکه اجتماعی عکس اعلام کرد که آنها در "ریاض سیزن کاپ" در اولین تور بین المللی خود را شرکت خواهند کرد. آنها قرار است که دوشنبه نهم بهمن ساعت 21:30 به وقت ایران  به مصاف الهلال بروند و در روز پنجشنبه 12 بهمن ساعت 21:30  به وقت ایران  هم مقابل کریستیانو رونالدو و النصر قرار خواهند گرفت.

پیش از این برخی مدعی شده بودند که خبر تقابل رونالدو و مسی در بازی النصر و اینتر میامی صحت ندارد که حالا این خبر باعث شده تا هواداران دو فوق ستاره منتظر اخرین تقابل آنها باشند.

در حقیقت به احتمال فراوان، این بازی دوستانه آخرین باری خواهد بود که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پیش از بازنشستگی به مصاف همدیگر می روند. جدال این دو ابرستاره در سالهای اخیر بدون تردید یکی از جذاب ترین دوئل های تاریخ فوتبال بوده است و حالا این دو بازیکن این فرصت را دارند تا تقابل جذاب دیگری را با همدیگر داشته باشند. از سویی مسی با تقابل با الهلال به مصاف تیمی می رود که پیشنهاد دستمزد سالانه 500 میلیونی آن در تابستان قبلی را رد کرده است.

این دو اسطوره تکرار نشدنی دنیای فوتبال که مدت‌ها قبل در اسپانیا همیشه رقیب دیرینه بودند پس انتقال رونالدو به یووه و جدایی مسی از بارسلونا مدت‌ها روبه‌روی یکدیگر قرار نگرفته بودند و حالا امشب همه چیز آماده است تا بار دیگر شاهد رقابت این آن‌ها در مستطیل سبز باشیم.

در تصویر زیر آمار مسی و رونالدو در مقابل هم را در طول دوران فوتبالشان مشاهده می‌کنید:

عربستان میزبان آخرین تقابل رونالدو و مسی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha