کد خبر 230825
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

نامه ملی‌پوش مسابقات جهانی ۲۰۲۳ به فدراسیون برای غیبت در مسابقات قهرمانی کشور

نامه ملی‌پوش مسابقات جهانی ۲۰۲۳ به فدراسیون برای غیبت در مسابقات قهرمانی کشور

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۱ اسلو طی نامه‌ای از آسیب‌دیدگی پایش خبر داد و اعلام کرد که قادر به کشتی گرفتن در مسابقات قهرمانی کشور نیست.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان کشور طی روزهای 22 تا 24 آذر در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار می‌شود.

کشتی‌گیرانی که امسال در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد عازم مسابقات جهانی 2023 بلگراد شده و موفق به کسب مدال و سهمیه المپیک نشدند و در ادامه در بازی‌های آسیایی نیز طلا نگرفتند، از جمله نفراتی هستند که باید استارت خود در چرخه 2024 را از همین مسابقات بزنند.

میلاد والی‌زاده، رضا اطری، محمد نخودی، امیرعلی آذرپیرا و مجتبی گلیج ملی‌پوشانی هستند که باید در پیکارهای قهرمانی کشور روی تشک بروند اما در این جمع گلیج طی نامه‌ای که از سوی هیئت کشتی مازندران به فدراسیون کشتی فرستاده شده، از مصدومیت پایش خبر داده و اینکه قادر به کشتی گرفتن در این رقابت‌ها نیست.

پیش از این فدراسیون کشتی تاکید کرده که غیبت در مسابقات قهرمانی کشور به منزله حذف از چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2024 است، مگر آنکه مصدومیت کشتی‌گیر از سوی کمیته پزشکی فدراسیون تایید شود.

همچنین روز گذشته کامران قاسم‌پور نیز در اولین جلسه تمرینی کشتی استان مازندران، از ناحیه کشاله ران بار دیگر احساس درد کرد تا احتمال غیبت او در مسابقات کشوری نیز مطرح شود.

باید دید طی روزهای باقی مانده تا مسابقات کشوری، نامه دیگری مبنی بر مصدومیت به فدراسیون کشتی فرستاده خواهد شد و اینکه فدراسیون و کادرفنی جدید چه واکنشی نسبت به این نامه‌ها و آسیب‌دیدگی‌ها خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha