کد خبر 230770
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

فرمانده کل ارتش:

آمادگی کامل برای تهدیدات سخت و نرم را داریم/ دشمنان با اقتدار جمهوری اسلامی ایران مخالف هستند

آمادگی کامل برای تهدیدات سخت و نرم را داریم/ دشمنان با اقتدار جمهوری اسلامی ایران مخالف هستند

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی گفت: ما آمادگی کامل برای تهدیدات سخت و نرم برای ارتقا اقتدار ایران عزیز سرلوحه کارمان قرار داده ایم.

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در مراسم الحاق ده ها پهپاد کرار هوا به هوا به نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: این روزها غزه مرکز توجه جهان است، عرصه تقابل منفورترین جرثومه باطل در مقابل مظلوم ترین قیام کننده با حق هستیم.  طوفان الاقصی واکنش قهرمانانه نهضت های آزادی بخش فلسطین به ظلم بی حد و مرز رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکاست که همانند شمشیری آب دیده طوفان الاقصی قلب قساوت را هدف قرار داد.

وی ادامه داد: اوج تزلزل و درماندگی آنها همین است که تصور میکنند با تخریب بیمارستان ها و مدارس و ریختن خون انسان های بی دفاع میتوانند ایمان و روح مقاومت را تضعیف کنند در حالیکه مقاومت یک تفکر، اندیشه و نور خداست و نور خدا خاموش شدنی نیست.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: حیات یک ملت وابسته به تقویت مولفه های قدرت است دشمنان با اقتدار جمهوری اسلامی ایران مخالف هستند. اگر قوی تباشیم دشمن بر سرنوشت و آینده ما مسلط می شود. تجربه ثابت کرده لست که یاس و نا امیدی دشمن دا به همراه خ اهد دلشت. قوی شدن مولفه های زیادی دارد اما قوی شدن از لحاظ تظامی برلی مقابله با انواع تهدیدات لست.

امیر موسوی گفت: لازمه حفظ و ارتقا فناوری، استفاده از ظرفیت های کشور برای درهم شکستن موانع و امید به موفقیت در سایه برنامه ریزی دقیق و متناسب با نیاز است‌ ما آمادگی کامل برای تهدیدات سخت و نرم برای ارتقا اقتدار ایران عزیز سرلوحه کارمان قرار داده ایم.

فرمانده کل ارتش باید تاکید بر اینکه اقتدار ما در حوزه‌های مختلف یاس و ناامیدی دشمن را به دنبال داشته است، بیان کرد: قوی شدن مولفه‌های مختلفی دارد اما آنچه به ما به عنوان رکن دفاعی کشور مربوط می‌شود قوی شدن از لحاظ نظامی و آمادگی روز افزون برای مقابله با انواع تهدیدات علیه ایران عزیز است.

وی با بیان اینکه بخشی از ابتکارات در بخش تقویت توان رزمی لست افزود: امروز ارتش نیازهاز خود را در همه عرصه های دفاعی تامین میکند . تقویت دفاع در ارتش جمهوری اسلامی اصلی جدایی ناپذیر و ماموریت اصلی ارتش است.

امیر موسوی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با نخبگان و دانشمندان و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و هسته‌های دانش بنیان نیازهای خود را در همه عرصه‌های دفاعی تامین می‌کند؛ تقویت دفاع در سرتاسر مرزهای میهن اسلامی در زمین، هوا و دریا اصلی جدایی ناپذیر از ارتش جمهوری اسلامی ایران و ماموریت اصلی آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha