کد خبر 230768
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

سیستان و بلوچستان میزبان ۱۲ شهید گمنام شد

سیستان و بلوچستان میزبان ۱۲ شهید گمنام شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: این استان میزبان ۱۲‏‎ ‎شهید گمنام خواهد بود و مردم ولایت‌مدار، مؤمن و ‏انقلابی باری دیگر عطر شهیدان را استشمام می‌کنند‎.‎

به گزارش گروه استان‌های حیات، غلامرضا جعفری بیان کرد: سیستان و بلوچستان مفتخر است میزبان پیکر ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس باشد و مقرر است مراسم استقبال از لاله‌های فاطمی دوشنبه ۲۰ آذرماه ساعت ۷و ۳۰ دقیقه صبح در فرودگاه زاهدان برگزار و سپس پیکر مطهر شهدای گمنام به معراج الشهدا واقع در اداره کل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان منتقل شود.

وی افزود: مراسم شب وداع با شهدای گمنام شنبه ۲۵ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا به صورت همزمان در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ادامه داد: این شهدا همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ۲۶ آذرماه ساعت هشت صبح از محل مسجد جامع زاهدان تشییع و سپس در محل های مشخص شده خاکسپاری می‌شوند.
سیستان و بلوچستان دارای ۱۵۸ شهید گمنام است که تقریبا در تمامی شهرستان‌ها پراکنده هستند و تا کنون برای بیش‌از ۱۵۰ شهید گمنام یادمان ساخته شده و چهار یادمان نیز در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha