کد خبر 230661
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

۱۲ هزار نفر در مهران از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند

۱۲ هزار نفر در مهران از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام از بهره‌مندی ۱۲ هزار نفر از ساکنان روستاهای مهران شامل مجتمع «چنگوله»، «اسلامیه» و مجتمع «ریکاسرنی» از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی و پایدار با بهره‌برداری از طرح‌های جهاد آبرسانی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، پرویز ناصری امروز با تاکید بر اینکه خدمات‌رسانی در حوزه آب و فاضلاب، رسالت اصلی این نهاد است، اظهار داشت: مردم در جهت صرفه‌جویی آب تلاش کرده، چرا که کمبود آب در کنار امیدواری به نزولات آسمانی، جدی است و حتما مصارف خود را مدیریت کرده و اسراف خودداری کنند.

وی گفت: این طرح شامل نوسازی کامل شبکه توزیع روستای سرنی و همچنین روستای گلان به طول 3 کیلومتر و اجرای خط انتقال به طول 14 کیلومتر از جنس لوله فولای 150 و 100 میلی‌متری مجتمع ریکا و سرنی‌تک روستاهای چالاب و چنگوله است.

مدیرکل آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه نوسازی کامل شبکه توزیع آب روستای بان رحمان به طول 3.9کیلومتر لوله پلی‌اتیلن در اقطار مختلف انجام شده است، افزود: در این طرح 3 کیلومتر خط انتقال از چالاب به چنگوله با لوله 200 پلی‌اتیلن و در مجتمع اسلامیه شامل نوسازی شبکه توزیع شهرک اسلامیه به طول 7 کیلومتر با لوله پلی‌اتیلن در قطرهای مختلف اجرا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha