کد خبر 230281
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

استقرار نمایندگان تام الاختیار دولت سیزدهم  در البرز

استقرار نمایندگان تام الاختیار دولت سیزدهم  در البرز

نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه هاو دستگاه های اجرایی کشور در آستانه سفر رییس جمهور به استان البرز با برپایی میزهای خدمت در شهرستان های این استان آماده ارائه خدمات به مردم شدند .

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ وزارتخانه های کشور، نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، صنعت، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی ، بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، اقتصاد و دارایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات ، آموزش و پرورش، سازمان اداری و استخدامی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی ،نفت ، بنیاد شهید و امورایثارگران ، سازمان حفاظت محیط زیست ، صندوق کارآفرینی امید ، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، فراجا ، وزارتخانه های اطلاعات ، امور خارجه ، میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، ورزش و جوانان، سازمان ملی استاندارد و سازمان تامین اجتماعی از جمله مجموعه های دولتی هستند که از امروز در سطح مناطق مختلف استان البرز میز خدمت برپا کرده اند.

این نمایندگان تام الاختیار دولت از امروز۱۵ آذرماه تا پایان روز جمعه ۱۷ آذرماه در میزهای خدمت آماده رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم هستند.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری البرز روز چهارشنبه دراین باره گفت: سامانه سامد دولت از امروز به منظور تسهیل در ارتباط مردمی با دولت راه‌اندازی شد تا مردم بتوانند درخواست‌ های خود را به رییس جمهور برسانند.

"کاوه حدادپور " افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته هر شهرستان دراستان البرز نیز با توجه به نیازها و مطالبات مردمی درآن شهرستان که پیشتر مورد احصاء قرار گرفته یک وزیر حضور خواهد یافت .

وی بیان کرد: همزمان با سفر رییس جمهور به البرز وزرا در شهرستان های استان به بررسی مشکلات مردم پرداخته و پس از بازدید از ادارات روند اجرایی پروژه ها با ائمه جمعه استان نشست های تخصصی خواهند داشت .

حدادپور اضافه کرد: رئیس جمهور نیز در مصلی امام خمینی (ره) کرج پذیرای مردم خواهد بود .درخواست های حضوری و مکتوب مردم درسفر استانی رییس جمهور پیگیری می شود.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندارای البرز تاکید کرد: روال کار میز خدمت بر این اساس است که نماینده‌ هر وزارتخانه در دستگاه اجرایی مربوطه مستقر شده و مردم می‌توانند با مراجعه به دستگاه اجرایی مورد نظر درخواست، مشکلات و شکایت‌های خود را به صورت حضوری، مکتوب به نماینده آن وزارتخانه ارایه کنند.

وی یاد آورشد: درخواست های مکتوب مردم از طریق ادارات و تیم های سیار مستقر در مناطق مختلف استان البرز ، مجموعه پست درسطح استان جمع آوری و به دست رییس جمهور خواهد رسید .

 در رویداد توان کشور که در آستانه سفر دوم رییس جمهور به استان البرز برگزار شده بود ۲۰ مساله و مشکل کلیدی استان البرزاز سوی گروه های جهادی و مردمی مطرح شد .

از بین این ۲۰مساله ، سه مورد مربوط به حاشیه نشینی ، آب کشاورزی و بحران استفاده از نیروی انسانی در صنایع به عنوان مسایل اولویت دار مطرح است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha