کد خبر 230215
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به میزبانی دوباره سپاهان در اصفهان

واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به میزبانی دوباره سپاهان در اصفهان

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم پرسپولیس هم مانند سپاهان بتواند به مرحله حذفی صعود کند تا دو تیم از ایران در این مرحله حضور داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ هدایت ممبینی در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدوارم بازی خیلی خوبی را شاهد باشیم و در مرحله حذفی دو تیم از ایران یعنی سپاهان و پرسپولیس حضور داشته باشند.

او در خصوص برنامه ریزی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا گفت: خدا را شکر مطابق خواسته‌های کادر فنی، برنامه فیفا دی‌ها را انجام داده‌ایم. از ۱۱ دی ماه اردوی تیم ملی آغاز می‌شود و احتمالاً روز ۱۸ ی ا ۱۹ دی هم کاروان تیم ملی عازم قطر خواهد شد و یک بازی تدارکاتی هم با اندونزی خواهیم داشت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت بیماری امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بیان کرد: قلعه نویی در حال استراحت است و با اعضای فدراسیون فوتبال ارتباط دارد. امیدوارم زودتر سلامتی خود را به دست آورد و در تمرین‌ها حضور داشته باشد.

ممبینی در خصوص میزبانی احتمالی پرسپولیس و سپاهان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در کشور ایران از تیم‌ها میزبانی کنیم و تلاش خواهیم کرد تا دیدارهای سپاهان را به ورزشگاه نقش جهان اصفهان منتقل کنیم.

او در خصوص وضعیت سیستم‌های کمک داور ویدئویی VAR در ورزشگاه آزادی گفت: فعلاً نمی‌خواهیم زیاد به موضوع VAR ورود کنیم؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا این سیستم‌ها را از شرکتی اجاره کرده است و فعلاً فقط در بازی‌های آسیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha