کد خبر 230206
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

ضرورت همکاری ایران و چین در زمینه مسائل اقتصادی و سیاسی

ضرورت همکاری ایران و چین در زمینه مسائل اقتصادی و سیاسی

دبیر کل حزب آبادگران ایران اسلامی ضمن اینکه خواستار حمایت دولت چین از مردم مظلوم غزه در سطح بین المللی شد، گفت: دو کشور ایران و چین باید در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بدون ترس از هیچ قدرت غربی محکم تر از قبل همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی حیات؛ حسن بیادی دبیرکل حزب ابادگران ایران اسلامی در نشست امروز احزاب ایران با لیوجیان چانو وزیر بین الملل چین در سالن اجلاس وزارت کشور، گفت: همانطور که می دانید جهان ما قبل این دنیای مدرن، ظهور انسان های و نقش مستقیم و تلاش‌های طاقت فرسای آنان برای زندگی و ادامه حیات بوده ولی متاسفانه عموم ملت ها در دام امپرئولوژی‌های غیر الهی و ساخته دست سیاستمداران گرفتار شده است که در این راستا می‌توان از اثار و قدرت تبلیغات و صحنه سازی کاذب و ابزار قرار دادن  رسانه های جمعی برای حاکمیت و اداره ملت‌ها نام برد.

وی با بیان اینکه این ابزار تبلیغاتی با سیاست استعماری برای به سلطه کشیدن کشورهای ضعیف و ایجاد ابر قدرتها و ساخت دهکده های جهانی و هوس امپراطوری واحد آمده استکه داری پول و قدرت نظامی هستند. عنوان کرد: احزاب در کشورهای قدرتمند و سوسیالیستی و امپریالیستی در سایه سازمان‌های تبلیغاتی و جریان های اصلی پول و سرمایه و قدرت توانستند با رای مردم و دولت‌های به ظاهر پوپولیستی را ایجاد کنند.

بیادی افزود: با ظهور فناوری جدید از قبیل اینترنت و اینترنت جهانی به دنبال ایجاد فضای مجازی  و هوش مصنوعی و اوج گرفتن علوم جدید مانند فضای متاورس و بالا رفت سطح اگاهی ملت‌ها،  دولت‌ها، جهان کنونی شاهد افول و کاهش قدرت‌ها و شکسته شدن ابهت این سیطره اثر گذار تبلیغاتی حکومت های تمامیت خواه می باشند. 

وی بیان کرد: توجه داشته باشید که شرکت های بین المللی با سرمایه گذاری استارتاپی و فن اوری های نوین و جوانان هوشمند، دیگر به هیچ وجه حاضر نیستند که تن به خواسته های حکومت های خود کامه دهند. چرا که آنان ارزش و اهمیت اعتماد مخاطبان و مردم و ملتها را فهمیده و حس کرده‌اند.

دبیر کل حزب ابادگران ایران اسلامی تصریح کرد: امیدواریم همکاری های فی مابین دو کشور پرقدرت ایران و چین که دارای سابقه روابط دیرینه در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هستند روز به روز بدون ترس از آمریکا، منطبق و مستحکم پیش رود.
 
بیادی با اشاره به جنایات موجود در غزه گفت: امیدواریم دولت چین در قبال نسل کشی رژیم صهیونیستی اعتراض و قیام همه جانبه ای داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha