کد خبر 229999
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

۷۱ سارق در دزفول بازداشت شدند

۷۱ سارق در دزفول بازداشت شدند

فرمانده انتظامی دزفول از اجرای سراسری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پیشگامان و دستگیری ۷۱ نفر سارق و کشف ۷۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سرهنگ روح الله یاری‌زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح سراسری ارتقاء امنیت اجتماعی پیشگامان به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرائم در سطح شهرستان دزفول پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چهار روز گذشته به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه ماموران در اجرای این طرح طی عملیات‌هایی جداگانه ۷۱ سارق حرفه‌ای را شناسایی و در محل مخفیگاهشان دستگیر کردند افزود: سارقان دستگیر شده صراحتا به ۷۳ فقره سرقت اعتراف و همچنین در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیر زیادی اموال مسروقه و آلات سرقت کشف و ضبط گردید.

فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول در ادامه ضمن اشاره به کشف ۱۹ قبضه سلاح غیر مجاز جنگی و شکاری، تصریح کرد: در این طرح مقدار یک کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال، تعداد ۹ جلد کتاب خطی و مقادیر زیادی اجناس اتیقه را کشف و همچنین تعداد ۱۱۵ دستگاه خودرو و ۱۰۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شد.

یاری زاده در خاتمه با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای این طرح، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده های مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha