کد خبر 229920
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

فوت پیشکسوت کشتی ری به دلیل حمله قلبی در مسابقات نونهالان

فوت پیشکسوت کشتی ری به دلیل حمله قلبی در مسابقات نونهالان

مسابقات کشتی شهرستان ری در حالی برگزار شد که خودروی آمبولانس در محل مسابقات حضور نداشت. علاوه بر این، آمبولانس درخواست‌شده نیز با تاخیر به محل مسابقات رسید تا انتقال پیشکسوت کشتی به بیمارستان که دچار حمله قلبی شده بود، با تاخیر مواجه و وی فوت شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ مسابقات کشتی نونهالان شهرستان ری که روز جمعه در ورزشگاه شهید قدیمی کهریزک با حضور جمعی از اهالی کشتی، پیشکسوتان و مردم ورزش‌دوست کهریزک برگزار شد، با حادثه‌ای تلخ همراه بود.

زنده‌یاد رضا گودرزی، پیشکسوت کشتی شهرری که برای تماشای این مسابقات در سالن کشتی حاضر شده بود، دقایقی پس از حضور دچار حمله قلبی شد و با وجود احیا به دلیل نبود آمبولانس در محل و تأخیر در رسیدن آمبولانس به سالن کشتی، جان خود را از دست داد.

رئیس اداره ورزش شهرستان ری ضمن ابراز تأسف از فوت ناگهانی پیشکسوت کشتی اظهار داشت: ملزومات مربوط به برگزاری مسابقه از جمله آمبولانس حاضر در محل، از سوی اداره ورزش بخش کهریزک و بخشداری از اورژانس پیگیری شده بود.

حسن یوسف‌زاده افزود: اورژانس اعلام کرده بود که در زمان برگزاری مسابقه در آماده‌باش خواهد بود و هر زمان که نیاز باشد برای انتقال بیمار یا مصدوم در محل ورزشگاه حاضر خواهد شد، البته عوامل اورژانس و پزشک و نیروی انتظامی در سالن مسابقه حضور داشتند.

وی یادآور شد: طبق اطلاعی که از ماجرای این مربی دارم، زنده‌یاد رضا گودرزی که برای تماشای کشتی در سالن حضور داشته پس از حمله قلبی با تلاش پزشک و عوامل اورژانسِ حاضر در سالن احیا شده، اما در مسیر انتقال به بیمارستان فوت شده است.

یوسف‌زاده در پاسخ به اینکه چرا خودروی اورژانس در محل حاضر نبود، گفت: این موضوع فنی است، اما قطعاً کمبودهایی درخصوص خودروهای اورژانس وجود دارد که در محل حاضر نمی‌شوند و فقط در زمان برگزاری مسابقات اعلام آماده‌باش می‌کنند.

بر اساس این گزارش، شهرستان ری در حوزه ورزش دارای ظرفیت‌های قابل توجهی است و مسابقات زیادی نیز در رده‌های مختلف شهرستانی، استانی و حتی کشوری در این شهرستان برگزار می‌شود، اما نبود خودروی اورژانس در محل برای انتقال سریع بیمار یا مصدوم، عواقب جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.

شهرستان ری دارای 4 بخش فشافویه، کهریزک، قلعه‌نو و خاوران است که هیچ‌ یک بیمارستان ندارند و در تمام موارد بیماران با اورژانس مرکز شهرری منتقل می‌شوند، لذا با توجه به برگزاری مسابقات ورزشی و لزوم رسیدگی سریع به ورزشکاران آسیب‌دیده، حضور آمبولانس در محل مسابقه اهمیت زیادی دارد.

در حال حاضر مسابقات سطح شهرستان ری با حضور عوامل اورژانس در محل اما بدون خودروی اورژانس برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha