کد خبر 229911
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷

انعقاد تفاهم نامه توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی

انعقاد تفاهم نامه توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از انعقاد تفاهم نامه توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: نظر به دستور رئیس محترم جمهور، تفاهم نامه توزیع شیر در مدارس استان با شرکت شیر پگاه همدان منعقد گردید.

شیدایی افزود: قطعاً توزیع شیر رایگان در مدارس استان باعث سلامت جسمی و ذهنی دانش آموزان و تأمین اصلی ترین نیازهای تغذیه‌ای دانش آموزان خواهد شد.

وی فرهنگ سازی مصرف شیر در بین دانش آموزان را در راستای بالا بردن سرانه مصرف لبنیات در کشور ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مصرف سرانه شیر در کشور پایین‌تر از میانگین جهانی می‌باشد و به همین منظور تفاهم نامه‌ای بین آموزش و پرورش و شرکت شیر پگاه همدان منعقد گردیده است که بر اساس این تفاهم نامه به میزان صد و هشتاد هزار پاکت شیر در هفته بین دانش آموزان مدارس ابتدایی دولتی استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به توزیع شیر رایگان در مدارس در راستای عدالت اجتماعی و سلامت دانش آموزان، تصریح کرد: این طرح از اوایل هفته آینده با توزیع شیر پاکتی ۲۰۰ سی سی استریل ۲/۵ درصد چربی دربین تمامی دانش آموزان مدارس ابتدایی دولتی سراسر استان آغاز خواهد شد.

گفتنی است: در این مراسم معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، مدیر بازرگانی جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولین استانی نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha