کد خبر 229785
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

فرشاد پیوس در گفتگو با «حیات»:

حملات به گل‌محمدی ناجوانمردانه است/ دلیل خرید باهویی را نمی‌دانم

حملات به گل‌محمدی ناجوانمردانه است/ دلیل خرید باهویی را نمی‌دانم

پیشکسوت پرسپولیس با وجود انتقاداتی که به این تیم دارد، از سرمربی آن حمایت کرد.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: عملکرد تیم در دیدارهای اخیر لیگ برتر قابل قبول نبوده و امتیازات زیاد و مهمی از دست رفته است ولی در بازی با النصر به نظرم پرسپولیس توانست به روزهای خوبش برگردد و دوباره چشمه‌ای از همان تیم قدرتمند و قهرمان را نشان داد. پرسپولیس هم در خط دفاع عملکرد قابل قبولی داشت و هم در میانه میدان توپ را به خوبی به گردش در آورد و هم از برتری عددی خودش در زمین استفاده کرد ولی مشکل اصلی رسیدن به گل بود که این مشکل اصلی این فصل پرسپولیس است. زمانی که ما می‌گفتیم نباید بازیکنی مثل عیسی آل کثیر را از دست بدهید به خاطر همین روزها بود. پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد و امیدوارم نیم فصل به این موضوع رسیدگی شود.

وی با انتقاد از کیفیت نبیل باهویی هم گفت: واقعاً نمی‌دانم این بازیکن با چه هدفی جذب شده است و اصلاً در این بازی‌هایی که از او دیدم عملکرد مثبتی ندیدم که دلیل خریدنش در آن وجود داشته باشد. یک جایی است بازیکن با کیفیت است و فوتبال خوبی ارائه می‌دهد ولی شاید مثلاً در امر گلزنی ناکام باشد و می‌گوییم این فرد نیاز به زمان دارد تا با تیم هماهنگ شود ولی در خصوص این بازیکن مورد مثبتی که نشان از کیفیت بالای بازی او داشته باشد تا این لحظه من ندیدم و کاش مشخص می‌شد او با چه هدف و منظوری خریداری شده است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ادامه روند این تیم هم توضیح داد: به نظرم پرسپولیس با کمی تغییرات می‌تواند خودش را از این وضعیت خارج کند. بهبود وحید امیری و جذب یک مهاجم تمام کننده که در کنار زاهدی به میدان بروند تا 70-80 درصد مشکلات پرسپولیس را برطرف خواهد کرد. من به آینده این تیم امیدوارم و مشکلات عدیده‌ای در این تیم نمی‌بینم که قابل حل نباشد.

پیوس در مورد دربی پایتخت هم خاطرنشان کرد: این بازی شرایط خاص خودش را دارد و از الان نمی‌شود در موردش نظر داد و تا آن روز باید دید شرایط کدام تیم بهتر است. هر تیمی آمادگی روحی و روانی بیشتری داشته باشد می‌تواند نتیجه را به سود خودش به پایان برساند. برگ برنده پرسپولیس در این بازی تجربه بالای گل محمدی در دربی نسبت به نکونام است و می‌تواند به این واسطه برتری خودش را دیکته کند و نکونام اولین دربی خودش را به عنوان مربی تجربه می‌کند.

وی در رابطه با انتقادهایی که به گل‌محمدی می‌شود هم توضیح داد: انتقاد کار آدم دلسوز است و من هم انتقاد می‌کنم چون دلم برای تیمم می‌سوزد ولی انتقاد با تخریب متفاوت است و نباید گل‌محمدی را تخریب کرد. به هر حال او برای پرسپولیس زحمت کشیده و عملکرد قابل قبولی هم در طول این سال‌ها داشته است و برخی حرف‌ها و حملات به او ناجوانمردانه است.

پیوس در مورد وضعیت سپیدرود در لیگ دسته دوم هم خاطرنشان کرد: وضعیت ما رو به بهبود است و تیم خوبی داریم و قدم به قدم در حال پیشرفت هستیم. هدف ما بازگشت به لیگ دسته اول است و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که به لیگ دسته اول و بعد از آن به لیگ برتر بازگردیم. واقعاً حیف است رشت با این همه پتانسیل نماینده‌ای در لیگ برتر نداشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha