کد خبر 229780
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

منصوری در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

انتخاب نام ورزشگاه جدید تهران به مردم سپرده شد/ پیشنهاد شما چیست؟ + فیلم

انتخاب نام ورزشگاه جدید تهران به مردم سپرده شد/ پیشنهاد شما چیست؟ + فیلم

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه ساخت ورزشگاه در جنوب تهران تامین مالی شده است گفت: به دستور رئیس جمهور و معاون اول ایشان این پروژه در مراحل نهایی و فرآیند اجرایی است.

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در رابطه با ساخت ورزشگاه جدید در جنوب تهران گفت: برای نامگذاری مجموعه ورزشی پیشنهاد مجموعه وزارت ورزش و برخی از  موسسات فرهنگی این است که از طریق فراخوان نظرات مردم اخذ شود و با توجه به اینکه یک پروژه ملی و فاخر است شاید نظرات اهل فن و مردم را در رابطه با نام این ورزشگاه در قالب یک مسابقه برگزار تا بهترین نام را انتخاب کنیم.

منصوری افزود: در قراردادهای بین المللی برای رسیدن به این مرحله، ماه ها زمان میبرد ولی  وزارت ورزش و جوانان به صورت متمرکز پیگیر موضوع بوده و زمان بسیاری را صرف به نتیجه رسیدن این پروژه کرده اند به نحویکه حدودا 2 گفته پیش تفاهم اولیه اش امضا  و کار با سرعت خوبی تا این مرحله پیش رفته است. 

وی عنوان کرد: با دستور رئیس جمهور و معاون اجرایی ایشان روش تامین مالی این پروژه نهایی شده است و کار در فرآیند اجرایی است.

معاون اجرایی رئیس جمهور در رابطه با گنجایش این ورزشگاه گفت: شرکت مشاور پس از مطالعات فراوان متناسب با جمعیت، نیاز و سرانه ها ظرفیت این مجموعه را اعلام می کنند. 

شما نیز می توانید پبشنهادات خود را برای نام این ورزشگاه در بخش "نظرات" ثبت کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha