کد خبر 229439
۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

تمجید جالب توجه آنچلوتی از ستاره تیمش

تمجید جالب توجه آنچلوتی از ستاره تیمش

سرمربی رئال مادرید از عملکرد تیم در دیدار برابر ناپولی بسیار راضی است و به ستایش از بلینگام پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی حیات و به نقل از مارکا، رئال مادرید با وجود آنکه صعودش را به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده بود اما در دیدار برابر ناپولی توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

کارلو آنچلوتی بعد از بازی گفت: بازی سخت و پیچیده‌ای بود. در ۲۰ دقیقه پایانی بسیار خوب بودیم و روند بازی را تغییر دادیم.

او درباره نیکو باز پدیده جدید رئال که در این بازی گلزنی کرد گفت: او یک استعداد است و گل مهمی را برای ما و خودش به ثمر رساند.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: این بهترین بازی تیم بود چرا که برابر یک حریف سخت و قدرتمند بازی کردیم. تا پایان جنگیدیم و یک پیروزی خوب را به دست آوردیم. به هدف خود که صعود به عنوان تیم صدرنشین بود رسیدیم و اکنون استراحت می‌کنیم.

آنچلوتی در ادامه صحبت‌های خود بار دیگر به ستایش از بلینگام پرداخت و گفت: او در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم خسته نشان داد اما در ۱۵ دقیقه پایانی تفاوت را نشان داد و سرنوشت‌ساز ظاهر شد. هیچ‌کسی باور نمی‌کرد که بلینگام این‌قدر سریع در رئال بدرخشد. او همه را غافلگیر کرد.

سرمربی رئال در پایان گفت: بلینگام یک سورپرایز بزرگ برای هواداران، هم‌تیمی‌هایش و حتی حریفان رئال بود. او در محوطه جریمه شگفت انگیز است. او مثل موتور سیکلت سریع خود را به محوطه جریمه رساند و پاس کارواخال را به گل تبدیل کرد.

این ستاره انگلیسی با وجود آنکه یک هافبک است اما بهترین گلزن رئال مادرید در فصل جاری بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha