کد خبر 229319
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف:

برنامه و بودجه امام‌زادگان تدوین شد

برنامه و بودجه امام‌زادگان تدوین شد

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه برای تمامی امام‌زادگان دفترچه برنامه و بودجه تدوین شده است، گفت: در این ارتباط در مکان‌هایی که امام‌زادگان فاقد نذورات باشند از محل عواید موقوفاف بودجه لازم پیش بینی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی با تاکید بر اینکه این سازمان متعلق به سید الشهدا (ع) است، اظهار داشت: سازمان اوقاف در خدمت مجالس اهل بیت (ع) بوده و هست.

وی با اشاره به برخی موضوعات مطرح شده در برخی رسانه ها از آماده شدن برنامه و بودجه بقعه متبرکه امام زاده علی اکبر(ع) در منطقه چیذر تهران خبر داد و گفت: ما خود را خدمتگزار مردم و عاشقان حضرت اباعبدالحسین (ع) دانسته و ذاکر اهل بیت حاج محمود کریمی را دوست می داریم زیرا که احترام ذاکران اهل بیت (ع) را بر خود لازم می دانیم.

نماینده ولی در سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بی اینکه دفترچه برنامه و بودجه امام زادگان تهیه شده است، اظهار داشت: برنامه و بودجه بقعه متبرکه امامزاده علی اکبر (ع) آماده تحویل به هیئت امنا این امامزاده است.

بقعه متبرک امام زاده علی اکبر(ع) در منطقه چیذر تهران در محل منطقه یک شهر قرار دارد، شجره نامه این امام زاده منتسب به امام چهارم شیعیان ذکر شده، برخی قدمت امامزاده را مربوط به ۹۰۰ سال قبل می‌دانند و بعضی دیگر نیز آن را مقارن با ورود حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به شهرری عنوان کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha