کد خبر 229294
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

وزیر بهداشت به «حیات» خبر داد:

فهرست داروهای کمیاب جانبازان را به وزارت بهداشت دهید + فیلم

فهرست داروهای کمیاب جانبازان را به وزارت بهداشت دهید + فیلم

وزیر بهداشت گفت: اگر جانبازان معزز در تامین داروهای خود مشکل دارند، فهرست این داروها را تهیه و در اختیار وزارت بهداشت بگذارید.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، با اشاره به واردات دستگاه های تنفسی ویژه جانبازان اظهار کرد: اگر جانبازان معزز در تامین داروهای خود مشکل دارند، فهرست این داروها را تهیه و در اختیار وزارت بهداشت بگذارید.

وی در ادامه تاکید کرد: لیست کمبود ۶۲ قلم داروی جانبازان را به وزارت به اشت ارسال کنید تا در کم‌ترین زمان ممکن پیگیری شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: مسائل مربوط به واردات و خرید دستگاه‌های تنفس مصنوعی مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی افزود: به‌طور کلی بر اساس دستورالعمل ابلاغی و قانون مصوب مجلس واردات هر دستگاهی که تولید داخل بوده، واردات آن به ایران ممنوع است.

عین‌اللهی همچنین گفت: دستگاه های اکسیژن ساز تولید داخل از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و نیازی به واردات آن نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام آقای وزیر تعدادی از جانبازان معزز بعلت دردهای جسمی و روحی، با نظر کلینیک درد،،، داروهای مخدر مصرف می‌کنند. توزیع این داروها، شکل بدی گرفته است! داروها را باید از پوکه خال کنیم و تحویل بگیریم!!! معاونت غذا و دارو هم ناشنوا شده و گویا با جانبازان مشکل دارند! و به بهانه اینکه شاید بعضی ها دارو را بفروشند! این کار توهین بزرگی به جامعه بزرگ ایثارگری ست! فرض محال بر اینکه تعداد معدودی هم.....!!! خلاصه عرض کنم که توزیع این نوع داروها، مشکلات زیادی برای این قشر ایجاد کرده است! تقاضا داریم که جنابعالی، شخصأ به این موضوع ورود کنید و دستورات لازم را صادر بفرمایید. ضمن اینکه محل توزیع دارو باید از کلینیک های ترک اعتیاد حذف و در مکانی و بصورت محترمانه اجرا شود. از شما تشکر و قدردانی میکنیم. عزت شما افزون