کد خبر 229276
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

فرزند شهید فخری‌زاده مطرح کرد؛

ابداعات شهید فخری‌زاده برای مستکبرین قابل تحمل نبود + فیلم

ابداعات شهید فخری‌زاده برای مستکبرین قابل تحمل نبود + فیلم

فرزند شهید فخری‌زاده گفت: اقدامات نوآورانه، محصولات و ابداعات شهید دانشمند فخری‌زاده سبب شد تا برای مستکبرین قابل تحمل نبوده و در صدد حذف این شهید برآیند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ محمدمهدی فخری‌زاده فرزند شهید دانشمند محسن فخری‌زاده در پاسخ به خبرنگاران در خصوص اینکه چرا دشمن شخصیت شهید فخری‌زاده را برای ترور انتخاب کرد، گفت: واژه دشمن تعریف دارد، وقتی در کشوری تلاشی مخالف منافع کشور دیگری انجام می‌شود، دشمنان به دشمنی کردن روی می‌آورند. هرگاه مجموعه‌ای بد ذات، با رفتاری خبیثانه وجود داشته باشد، حتما به سوی اعمال جنایتکارانه گرایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مستکبرین به‌دنبال پیاده‌سازی اهداف خود در جهان هستند، اظهار کرد: مستکبرین در راستای رسیدن به اهداف‌شان از هر اقدام که به همراه اقتدار، استقلال و قدرت در زمینه دفاعی، نظامی، صنعتی و همچنین رشد و شکوفایی برای بالا رفتن کیفیت زندگی که جزو اقدامات مثبت هستند، باشد؛ ناراحت شده و برای جلوگیری از آنها اقداماتی را انجام می‌دهد. چرا که این اقدامات بزرگ برخلاف منافع آنها بوده و برای آنها مزاحمت ایجاد می‌کند.

فرزند شهید محسن فخری‌زاده تصریح کرد: شهید دکتر محسن فخری زاده جزو دانشمندانی بود که طی چهل سال، اقدامات علمی که در کشور داشت، در همه زمینه‌ها فعالیت‌های نوآورانه و محصولات و ابداعات فراوانی داشت که به همین دلیل دیگر برای مستکبرین قابل تحمل نبوده و باید حذف می‌شد.

وی در پاسخ به این سوال که برای پرورش اینگونه شخصیت‌ها در جامعه چه باید کرد، افزود: یکی از بهترین اقدامات این است که مسیر موفقیت بزرگان، رمزگشایی شده و برای جوانان توسعه یابد.

فرزند شهید فخری‌زاده در پاسخ به سوال حیات نسبت به اینکه اگر شهید فخری‌زاده در قید حیات بودند، پیام‌شان برای مردم مظلوم فلسطین در خصوص حوادث اخیر در غزه چه بود، بیان کرد: ایشان پیام خود را قبلا اعلام کردند. ایشان بعد از شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از دو واژه استفاده کردند که فرمودند، حداقل نتیجه این ترور این است که این آشغال‌ها وجود کثیفشان را از منطقه خارج کنند و این موضوع چند ماه بعد از شهادت حاج قاسم، رقم خورد و آمریکا از منطقه خارج شد.

وی اضافه کرد: شهید فخری‌زاده در گذشته در خصوص اضمحلال رژیم صهیونیستی صحبت کرده‌ بودند که ما امروز با گذشت سه سال شاهد تباه شدن این رژیم خبیث هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha