کد خبر 228962
۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

تصادف پژو پارس با وانت پیکان در اصفهان ۳ کشته بر جا گذاشت

تصادف پژو پارس با وانت پیکان در اصفهان ۳ کشته بر جا گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت وقوع تصادف پژو پارس با وانت پیکان در جاده "کلیشاد - سامان"که منجر به کشته شدن ۳ نفر و مصدوم شدن ۳ نفر دیگر شد را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های حیات، سرهنگ علی مولوی در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس راه استان اصفهان از وقوع یک تصادف فوتی در محور فرعی "کلیشاد - سامان" بعد از پیچ فتح آباد مطلع و بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد این دو خودرو به صورت رخ به رخ با یک دیگر برخورد کردند که در اثر شدت این حادثه 3 نفر شامل یک نفر از سرنشینان خودروی پژو پارس و 2 نفر از سرنشینان خودروی وانت پیکان در دم جان باختند و 3 نفر از سرنشینان دیگر خودروی پژو پارس نیز مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی از جانب راننده خودروی سواری پژو پارس و انحراف به چپ در جاده دو طرفه عنوان کرد.

وی بر رعایت قوانین و مقررات و انجام رانندگی با احتیاط بیشتر در همه حالات توسط رانندگان به ویژه در راه های دو طرفه تاکید کرد و گفت: خطوط طولی ممتد معمولا در حاشیه راه‌ها و یا وسط راه‌های دوطرفه کشیده می‌شوند و این خطوط نشان دهنده این است که رانندگان حق عبور از روی آن را ندارند.

مولوی خاطرنشان کرد: سبقت گرفتن، گردش، تغییر لاین و دور زدن در راه های دو طرفه فقط از روی خطوط مقطع و بریده بریده مجاز است و رانندگان می‌توانند با دقت و توجه به جلو و پس از اینکه اطمینان یافتند هیچ خودرویی از مسیر مقابل نمی آید با رعایت احتیاط کامل این اعمال را انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha