کد خبر 219464
۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

ادامه حوادث جاده‌ای ایذه با 10 زخمی و 2 کشته

ادامه حوادث جاده‌ای ایذه با 10 زخمی و 2 کشته

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه گفت: در 12 ساعت گذشته تاکنون وقوع سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی ایذه باعث کشته شدن 2 نفر و مجروحیت 10 نفر شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ میثم چهارتنگی رئیس مرکز اورژانس ایذه امروز با اشاره به ساعات پرکار پرسنل اورژانس شهرستان اظهار کرد: ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در پی سانحه رانندگی برای یک دستگاه پژو، ۳ نفر از سرنشینان این خودرو به شدت مجروح شده و یک از آنها که جوانی ۱۹ ساله بود در محل حادثه جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر نیز به شدت مجروح و به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

وی با اشاره به وقوع حادثه دیگر در صبح امروز گفت: در دومین حادثه امروز نیز بر خودروی دیگر در محور ایذه-پیان دچار سانحه شد که طی آن یک زن ۶۵ ساله که از سرنشینان این خودرو بود در محل حادثه جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه ادامه داد: ۲ نفر از سرنشینان این خودرو که مرد بودند نیز دچار مجروحیت شده و با استفاده از آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

چهارتنگی با اشاره به حادثه برای یک خودروی وانت و برخورد آن با درخت در منطقه دور افتاده و سخت‌گذر چال‌آبزا در بخش سوسن شرقی شهرستان ایذه بیان کرد: در این حادثه که شب گذشته به‌وقوع پیوست ۶ نفر از سرنشینان این خودرو مجروح و با استفاده از دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha