کد خبر 228933
۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

سیدصالحی در گفتگو با «حیات»:

شکست دادن النصر در عربستان غیرممکن نیست/ آل‌کثیر باید امروز جبران مافات کند

شکست دادن النصر در عربستان غیرممکن نیست/ آل‌کثیر باید امروز جبران مافات کند

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل دو نماینده ایران در آسیا صحبت کرد.

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل امروز پرسپولیس مقابل النصر اظهار داشت: بازی امروز به واقع بازی سختی برای پرسپولیس است و نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. شرایط پرسپولیس تا آخرین دیداری که از این تیم دیدیم جالب توجه نبود و از طرفی النصر هم تیم پرستاره و قدرتمندی است که در خانه بازی می‌کند و از امتیاز میزبانی سود می‌برد. آنها از همه ابزارهای لازم هم استفاده کردند و نمونه‌اش کارشکنی در سفر پرسپولیس بود و همه کار کردند تا شرایط را به سود خودشان به جریان بیاندازند. با این حال خیلی وقت‌ها بوده که در زمین نتایجی رقم خورده که برخلاف انتظارها بوده است. النصر هم تیم شکست ناپذیری نیست و با کمی تمرکز و دقت می‌توان به آنها ضربه زد.

وی افزود: پرسپولیس اگر بتواند ارتباط بین خط هافبک و جلوی آنها را قطع کند تا حدی می‌تواند فاز هجومی آنها را از کار بیاندازد. عمده ستاره‌های تیم النصر در خط جلو بازی می‌کنند ولی در خط عقب و دفاع و دروازه ضعف دارند و آمارشان هم در لیگ عربستان جالب نیست. پرسپولیس در شرایطی است که باید احتیاط را کنار بگذارد چون چیزی برای از دست دادن ندارد و به منظور برد وارد زمین شود. به نظرم با یک آرایش مناسب می‌توان النصر را در عربستان شکست داد. ما از وضعیت روحی پرسپولیس اطلاعی نداریم ولی اگر کادرفنی شرایط خوبی برای پرسپولیس رقم زده باشد تا حدودی می‌توان به این موضوع امیدوار بود که نتیجه قابل قبولی کسب شود.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با تقابل امروز سپاهان و نیروی هوایی هم توضیح داد: باید بگویم جای تاسف دارد که سپاهان نمی‌تواند از امتیاز میزبانی خودش در این بازی استفاده کند و مجبور است در ورزشگاه آزادی به جای نقش جهان به میدان برود و این علناً یعنی سپاهان میزبان این دیدار نیست. امیدوارم سپاهانی‌های تهران حداقل برای دیدن بازی این تیم به ورزشگاه بروند و تیم را تشویق کنند و تا حدی این پوئن به تیم برگردد. اگر بازی در اصفهان برگزار می‌شد چند گام به پیروزی نزدیک‌تر بودند. به طور کلی با توجه به آنچه در دیدارهای اخیر در سپاهان دیدم این تیم هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ فنی در شرایط خوبی به سر می‌برد و بعید می‌دانم اگر اسیر اتفاقات فوتبالی نشود با نتیجه‌ای به غیر از پیروزی از زمین خارج شود.

سیدصالحی در مورد بازگشت آل‌کثیر به اردوی تیم هم گفت: عیسی آل کثیر از نوابغ فوتبال ما در پست خط حمله است و مهاجمی با این شم بالای گل زنی و چهارچوب شناسی در فوتبال‌مان کم داشته‌ایم. او در فوتبال واقعاً به حقش نرسید و اگر مسیر فوتبالی او درست تر رقم خورده بود می‌توانست یکی از بهترین لژیونرهای فوتبال ایرا باشد. به هر جهت او مهره توانمندی برای سپاهان است و حالا یک مساله‌ای درون تیم پیش آمده و در نهایت هم به تمرین برگشته است. امیدوارم دیگر شاهد مسائل حاشیه‌ای از سوی هیچکس در سپاهان نباشیم و تیم در آرامش به مسیر خودش ادامه دهد. امیدوارم آل‌کثیر اگر مشکلی داشته امروز در زمین جبران کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha