کد خبر 228887
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹

شعارهای مهمی که در عمل برخی مدیران دیده نمی شود

شعارهای مهمی که در عمل برخی مدیران دیده نمی شود

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: برخی از شعارهای مقام معظم رهبری متاسفانه تنها در حد چاپ یک پوستر و چند همایش مورد توجه قرار می گیرد اما در عمل برخی از مدیران دیده نمی شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات، حجت الاسلام علی موحدی راد ظهر یکشنبه در جلسه با مدیران رسانه‌های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیج و بسیجی یک اعتقاد، باور و یک ایده است و صرف پوشیدن یک لباس خاص نیست، بیان کرد: اگر هر کدام از ما دغدغه مردم و نظام را داشته، برای مردم مطالبه گری کنیم در عمل بسیجی هستیم.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین هر کس دارای انگیزه دفاع از آرمان ها و ارزش ها و خدمت به مردم باشد دارای اعتقاد بسیجی است.

موحدی راد با تأکید بر اینکه یکی از رسالت های بر دوش رسانه ها و سایر خادمان مردم، موضوع جهاد تبیین است، افزود: نیاز است که خدمات جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته را به اطلاع جوانان برسانیم که جهاد تبیین واقعی نیز همین است.

وی با بیان اینکه رخی از جوانان و نوجوانان نمی دانند که قبل از انقلاب چه رخ داده است و اکنون ما در چه جایگاهی قرار داریم، گفت: در این راستا دشمن در اغتشاشات اخیر، نسل جوان را بیشتر مورد هجمه قرار داد و اکنون نیز به صورت مستمر شبهه وارد ذهن آنان می کند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برخی از شعارهای مقام معظم رهبری متاسفانه تنها در حد چاپ یک پوستر و چند همایش مورد توجه قرار می گیرد اما در عمل برخی از مدیران دیده نمی شود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از چندین سال قبل که به بحث شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و غیره اشاره کرده اند.

موحدی راد افزود: بی شک اگر یک مقدار چشم و گوش خود را در زمینه هشدارهای مقام معظم رهبری باز می کردیم اتفاقات سال گذشته صورت نمی گرفت.

وی با بیان ایتکه یک سری از افراد داده های غلطی را به نسل جوان می دهند، گفت: باید واقعیت ها را برای جوانانمان بیان کنیم.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ رسانه ای است، یادآور شد: اصحاب رسانه با روشنگری خود می توانند در ظلمت و تاریکی، راه را برای جوانان روشن کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha