کد خبر 228850
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

افزایش ۶ برابری پرداخت وام ازدواج توسط بانک توسعه تعاون استان اردبیل

افزایش ۶ برابری پرداخت وام ازدواج توسط بانک توسعه تعاون استان اردبیل

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل از رشد بیش از ۶ برابری پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط این بانک در استان طی سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ عادل کریمی افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی بخش تعاون و به صورت ۱۰۰ درصد دولتی بوده و علاوه بر تعهدات تخصصی، در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج نیز عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی تسهیل‌گری در امر ازدواج جوانان متناسب با برنامه‎‌های دولت را از جمله اهداف پرداخت تسهیلات ازدواج از سوی بانک توسعه تعاون ذکر کرد و گفت: مدیریت این موسسه ملی همسو با سیاست‌های دولت در تسریع و تسهیل امر ازدواج هر اقدامی را انجام خواهد داد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل همچنین با اشاره به اهتمام این موسسه مالی به ترویج بیش از بیش سنت قرض‌الحسنه، بیان کرد: بانک توسعه تعاون پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با عنوان طرح مائده را تا سقف سه میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی و هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اشخاص حقوقی در قبال ایجاد میانگین آغاز کرده است.

وی همچنین به رشد ۶۳ درصدی تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون استان اردبیل در سال جاری اشاره کرد و افزود: تسهیلات و تعهدات پرداختی بانک توسعه تعاون استان اردبیل در هفت ماه گذشته هشت هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال بوده که از نظر اعطای تسهیلات ۶۳ درصد و تعهدات پرداختی بیش از ۶۵ درصد نسبت به مدت زمان گذشته رشد داشته است.

کریمی با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی مطلوب از طرح‌های پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون به سرمایه‌گذاران و تعاونگران استان اردبیل گفت: برخی از طرح‌‎های بانک توسعه تعاون همچون طرح مائده بی‌نظیر بوده و ضروری است که این اقدامات با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها بیشتر به مردم معرفی شود.

وی با اشاره به شعار سال جدید مبنی بر "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین"، یکی از ارکان مهم جهت تحقق این شعار را اجرای سیاست‌های اقتصادی درست در نظام بانکی دانست و گفت: حوزه تعاون و بانک توسعه تعاون به عنوان نهادی مالی تخصصی این حوزه نقش مهمی در تحقق تولید، اشتغال و حمایت از شرکت‌های تعاونی دانش بنیان دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha