کد خبر 228822
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

نایب قهرمان مسابقات پاراآسیایی هانگژو در گفتگو با «حیات»:

نجیمی: شهدا قهرمان‌های واقعی ما هستند + فیلم

نجیمی: شهدا قهرمان‌های واقعی ما هستند + فیلم

نایب قهرمان مسابقات پاراآسیایی در خصوص تقدیم مدال‌هایش به شهدای دفاع مقدس صحبت کرد.

وحید علی نجیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دو مدال نقره خودش در مسابقات پارا آسیایی هانگژو اظهار داشت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و من موفق شدم دو نقره به دست بیاورم و با توجه به اینکه در دوره قبلی مسابقات دو مدال طلا کسب کرده بودم از عملکرد خودم در این سری از مسابقات راضی نیستم. سطح مسابقات نسبت به دوره قبلی بالاتر رفته بود. امیدوارم در مسابقات آینده مدال‌های خوشرنگی برای کشورم به ارمغان بیاورم.

وی در مورد حمایت‌هایی که از وی در مسیر رفتن به مسابقات صورت گرفت هم توضیح داد: من جزو کسانی بودم که لحظه آخر انتخاب شدم و سهمیه گرفتم و حتی شانس کسب مدال هم برای من قائل نبودند ولی خوشبختانه دو نقره کسب کردم. حمایتی که انتظار می‌رفت از شخص من صورت نگرفت و با همت خودم و عزمی که برای کسب مدال جزم کرده بودم توانستم روی سکو بروم و این عنوان را کسب کنم.

نایب قهرمان مسابقات پاراآسیایی در پایان در خصوص تقدیم مدال‌هایش به شهدا گفت: من از خانواده شهید هستم و پدربزرگ و عمه من شهید هستند و از این دو شهید بزرگور همیشه الهام می‌گیرم. کلا شهدا قهرمانان واقعی ما هستند و از وقتی که ورزش را شروع کردم همیشه مدال‌هایم را به شهدا تقدیم کردم و از این به بعد هم این کار را می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha