کد خبر 228790
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

رئیس سازمان راهداری مطرح کرد؛

خودروها نقش بالایی در شدت تصادفات و متوفیان حوادث دارند

خودروها نقش بالایی در شدت تصادفات و متوفیان حوادث دارند

رئیس سازمان راهداری و دبیر کمیته ایمنی راه‌ها گفت: خودروها نقش بالایی در شدت تصادفات و متوفیان حوادث دارند و از خودروسازان می‌خواهیم ایمن‌سازی لازم را برای زمستان در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، شهریار افندی‌زاده رئیس سازمان راهداری و دبیر کمیته ایمنی راه‌ها صبح امروز یکشنبه ۵ آذرماه در کمیته هماهنگی طرح زمستانه که به ریاست سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور فراجا برگزار شد، گفت: متاسفانه این روزها با روند رو به افزایش آمار تصادفات مواجه هستیم. ما تمام تلاش خود را طی سال جاری در کمیته ایمنی راه‌ها انجام دادیم تا با یکسری دستورات و مصوبات، این روند را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 887 نقطه پر حادثه و پرتصادف شناسایی شد، افزود: مقرر شد که 400 نقطه با 3 هزار میلیارد تومان توسط سازمان راهداری در سال جاری و سال آتی رفع عیب شود.

رئیس سازمان راهداری و دبیر کمیته ایمنی راه‌ها گفت: مقرر شد 487 نقطه حادثه‌خیز در سال 1403 با کمک ادارات راهداری استانداری ها در سال جاری و سال آینده و با اعتبارات مولدسازی رفع مشکل شود، همچنین در تلاشیم تا در 6 ماه ابتدای سال آینده، این نقاط حادثه خیز برطرف شود.

افندی گفت: خودروها نقش بالایی در شدت تصادفات و متوفیان حوادث دارند و از خودروسازان می‌خواهیم ایمن‌سازی لازم را برای زمستان در دستور کار قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha