کد خبر 228791
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

فرمانده کل ارتش اعلام کرد:

طوفان الاقصی پیروزی خون بر شمشیر را اثبات کرد/ هیچ دستاورد نظامی عاید رژیم صهیونیستی نشد

طوفان الاقصی پیروزی خون بر شمشیر را اثبات کرد/ هیچ دستاورد نظامی عاید رژیم صهیونیستی نشد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طوفان الاقصی را اتفاقی بی‌سابقه‌ای در ۷۰ سال گذشته برشمرد و گفت: طوفان الاقصی پیروزی خون بر شمشیر را اثبات کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ مراسم تجلیل از پرستاران و دانشجویان نمونه دانشگاه علوم پزشکی ارتش با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش و  امیر دریادار دوم پزشک «مصطفی مداح» معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش و جمعی از مقامات لشکری صبح امروز یکشنبه در حال برگزاری است.

سرلشکر موسوی در این مراسم ضمن تبریک ولادت حصرت زینب گفت: اتفاقی که در فلسطین رخ داد (طوفان الاقصی) اتفاق بی‌سابقه‌ای در ۷۰سال گذشته بود و نتایج بسیار مهمی داشت که صحت و دقت پیش بینی رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، را اثبات کرد.

وی با بیان اینکه سال‌ها تلاش کردند تا موضوع فلسطین در ذهن جهان اسلام فراموش  و عادی شود که اتفاق اخیر بار دیگر مساله فلسطین را به موضوع اول جهان تبدیل کرد، ادامه داد: کشورهای عربی و در راس آن آمریکا جنایت کار با امپراتوری رسانه ای که دارند در تلاش برای عادی کردن موصوع فلسطین بودند که این موضوع چهره و ماهیت واقعی حامی رژیم صهیونیستی را نشان داد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در این مدت رژیم صهیونیستی، جنایت‌های بی‌سابقه‌ای انجام دادند و هدف قرار دادن بیمارستان اوج جنایت بود و امریکا در کنار این رژیم غاصب ایستاده بود.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و برخی از غربی‌ها طرفدار آپارتاید هستند، اضافه کرد: صحبت‌های سید حسن نصرالله اثبات شد که اسراییل سست‌تر از خانه عنکبوت است. حماس اسراییل را به زانو درآورد و الان کاملا با رسمیت، با حماس مذاکره و شروط حماس را می‌پذیرند. ابتکار عمل دست حماس است و میلیاردها دلار برای مقابله با حماس تخصیص دادند تا این جنبش را از بین ببرند ولی نتوانستند.

موسوی در ادامه تاکید کرد: هواپیماهای ترابری آمریکایی دائم در حال انتقال تجهیزات به اسراییل بودند ولی نتوانستند به نتیجه برسند و بار دیگر قدرت محور مقاومت به جهان نشان داده شد. طوفان الاقصی پیروزی خون بر شمشیر را اثبات کرد، بیش از ۱۴ هزار شهید و ۴۰ هزار مجروح شدند ولی در نهایت رژیم صهیونیستی مقابل حماس زانو زد و هیچ دستاوردی نظامی عایدشان نشد.

وی افزود: اتفاقات اخیر نشان داد تفکر بسیجی همچنان زنده است. بسیج یک تفکر انقلابی است که ایمان و عزم راسخ می‌طلبد. مدیریت اقدام جهادی یعنی تفکر بسیجی و هر کسی این کارها را انجام دهند، نامش بسیجی است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: ما در آستانه روز نیروی دریایی هستیم و این روز بزرگ را به تمامی عزیران نیروی دریایی و فرماندهان و کارکنان تبریک عرض می‌کنیم. ۷ آذر ۵۹ روز بزرگ در تاریخ انقلاب ماست. نیروی دریایی ارتش موفق شد در این تاریخ یک پایه مهم رژیم بعث را از بین ببرد.

وی صحبت‌هایش را اینگومه ادامه داد: تا ۱۵ سال قبل، غبار کم نامی در رابطه با نیروی دریایی ارتش داشتیم که پس از آن گام‌های بلندی برای نقش آفرینی نیروی دریایی برداشته شد و پا از دریای خانگی به آب‌های بین‌الملل گذاشت.

موسوی خاطرنشان کرد: امروز پرستاران و پرچمداران صبر و شکیبایی این روز را به خود اختصاص دادند و به این جامعه تبریک عرض می‌کنم. چرا قدر و منزلت حضرت زینب (س) این گونه بالاست. صبوری و مدیریت و اداره حوادث عاشورا حضدت زینب (س) را والا کرد. شیرزن کربلایی شهادت یک یک عالم هستی را ببیند و آنگونه در مجلس معروف سخنرانی کند، باید دائم بازخوانی شود. حضرت زینب چهره واقعی دشمن و بی‌بصیرتی مردم زمانه خود را افشا کرد.

وی اضافه کرد: تلاش خواهران و برادران در دوران دفاع مقدس و سنگرهای نبرد را شاهد بودیم و پس از جنگ نیز حضور داشتند، به‌ویژه در ایام فراموش نشدنی کرونا، نقش عظیم جامعه پزشکی به‌ویژه پرستاران نباید فراموش شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه الان نیز درخواست‌های زیادی از سوی این جامعه برای اعزام به غزه دریافت کردیم، گفت: امیدواریم با مدیریت جهادی و اقدام جهادی در عرصه بهداشت و درمان به شان بالا دست یابیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha