کد خبر 228681
۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران:

امیدواریم فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود

امیدواریم فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران گفت: امیدواریم فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار گفت: امروز در آستانه سالروز تشکیل بسیج هستیم. یاد شهدای جنگ تحمیلی خصوصاً شهدای بسیجی را گرامی می‌داریم. امیدوارم توفیق داشته باشیم فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت نهادینه شود تا دشمن هر خوابی برای ما دیده باشد بتوانیم از آن به سلامت عبور کنیم. 

وی افزود: این نمایشگاه منطقه ای است و شش شهرستان در سراسر کشور و شهرستان‌های استان تهران در آن مشارکت داشتند. یکی از نقاط مثبت این نمایشگاه حضور دانش آموزان بود که ۷۰۰۰ اثر از سوی آنها ایجاد شده و ۲۲۰۰ اثر از بزرگسالان به دست ما رسید. 

رضایی با اشاره به اینکه امروز در این مراسم از چهار خانواده شهید هنرمند تقدیر خواهد شد، گفت: امیدوارم راه این عزیزان و سایر شهدا را ادامه دهیم. لذا از همه عزیزان و هنرمندان که خلق اثر کردند و به دبیرخانه ارسال کردند سپاسگذاریم. قطعا از سوی هیات داوران بهترین آثار انتخاب می‌شود و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. 

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران مطرح کرد: امیدوارم این موارد بیشتر شوند و با عنایت به فرمایشات حضرت آقا جلوه‌های هنری بیشتری در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم چرا که آثار هنری جلوه و ماندگاری و اثرگذاری بیشتری دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha