کد خبر 228646
۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء:

فاز دوم فرودگاه امام خمینی (ره) آبروی ایران در ارتباط با دنیاست

فاز دوم فرودگاه امام خمینی (ره) آبروی ایران در ارتباط با دنیاست

جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: پروژه‌های ملی ایران از جمله پروژه ترمینال جدید فرودگاه امام خمینی (ره) آبرو و حیثیت ایران در جهان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات، سردار عباس اکبری در آئین شروع عملیات عمرانی فاز دو شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) که صبح روز شنبه ۴ آذر ماه برگزار شد، ادامه داد: ما پاسداران بعد از انقلاب اسلامی برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه خواهیم بود؛ همان طور که در زمان دفاع مقدس تمام عیار در خدمت انقلاب بودیم.

وی ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تمام توان خود را در خدمت نظام گذاشته و بخش مهندسی و سازندگی پروژه ها به عهده قرارگاه نهاده شده است و به همین دلیل در تمام پروژه ها پیشرو بودیم.

جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیام اینکه ما در تمام ‌پروژه‌ها پیشرو بودیم، افزود: انگیزه ما پیمانکاری نیست، بلکه با انگیزه رسالتی در خدمت نظام هستیم و به‌دنبال انتفاع برای مجموعه سپاه نیستیم، بلکه انتفاع ما انجام رسالتی است که برای جمهوری اسلامی ایران به دست آید.

اکبری همچنین گفت: این پروژه از جمله پروژه‌هایی است که آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است. ما در این پروژه با تمام توان در خدمت هستیم و وظیفه ذاتی و الهی خود را دنبال می‌کنیم تا در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و بهترین تکنولوژی روز دنیا، این پروژه را به انجام برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha