کد خبر 228612
۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره):

ظرفیت مسافری فرودگاه امام خمینی (ره) با راه‌اندازی فاز دو افزایش می‌یابد

ظرفیت مسافری فرودگاه امام خمینی (ره) با راه‌اندازی فاز دو افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه با راه اندازی فاز دو این فرودگاه، ظرفیت جابجایی بار و مسافر در این فرودگاه افزایش می‌یابد و ایران به یکی از قطب‌های بار و مسافر منطقه تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در آئین شروع عملیات عمرانی فاز دو شهر این فرودگاه در خصوص مراسم آغاز عملیات ساخت پایانه جدید فرودگاه امام خمینی با حضور وزیر راه و شهرسازی گفت: این پایانه با مشارکت مالی چینی‌ها و همکاری شرکت‌های ایرانی ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه وضعیت این فرودگاه در شآن مردم نبود، ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی در توسعه این فرودگاه شد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: اعتراضات مردم در دوره اخیر برای سفرهای ایام نوروز و سفرهای عتبات عالیات و حج به صفر رسید. اقدامات خوبی در ترمینال یک برای مسافران انجام شد و همدلی‌ها دست به دست هم داد که حرکت روانی را در حال حاضر در ترمینال یک داریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اقدام خوبی که دولت سیزدهم انجام داد، راه‌اندازی ترمینال سلام بود که از دولت‌های هشتم و نهم استارت زده شده بود و در سال اول دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید.

چلندری همچنین گفت: راه‌اندازی این ترمینال به‌عنوان ترمینال زیارتی تاکنون حلقه مفقوده‌ای بوده و ۱۵ سال است فاز دو این ترمینال به تعویق افتاده بود و بالاخره توانستیم با اقداماتی که انجام دادیم با کمک قرارگاه خاتم‌الانبیاء فاز دو شهر فرودگاهی اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵ سال بود که فاز دوم فرودگاه به جریان افتاده بود اما توانستیم با همکاری تیم کارشناسی، پیمانکاران و شرکت هاکان و قرارگاه خاتم ۷۶ جلسه بالای ۳ ساعت و ۵ ساعت داشتیم که امروز عملیات اجرایی یکی از پروژه‌های تاثیر گذار دولت سیزدهم آغاز می‌شود. 

چلندری تصریح کرد: اگر اختیاراتی از جانب وزیر راه و شهرسازی در این دوره به مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) داده نمی‌شد، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهر فرودگاهی نبودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha