کد خبر 228600
۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

«حیات» گزارش می‌دهد؛

ماجرای لغو پرواز پرسپولیس به عربستان؛ سرخپوشان امشب به ریاض می‌روند؟!

ماجرای لغو پرواز پرسپولیس به عربستان؛ سرخپوشان امشب به ریاض می‌روند؟!

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا با کسب مجوز پرواز به عربستان امشب این تیم را راهی کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس به منظور برگزاری دیدار هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان باید راهی این کشور شود و در این راستا کاروان این تیم قصد پرواز با هواپیمانی اختصاصی به سمت این کشور را داشت ولی متاسفانه اجازه این پرواز و فرود از جانب عربستانی‌ها صادر نشد تا خروج کاروان این تیم از کشور به تاخیر بیافتد.

در خصوص دلیل لغو این پرواز شایعات مختلفی مطرح شد که از جمله آن می‌توان به سن هواپیمای حامل سرخپوشان اشاره کرد که خارج از محدوده مورد نظر برای عربستانی‌ها بود و برخی هم دلیل این موضوع را نداشتن مجوز پرواز از سوی عربستان به ایرلاینی که پرسپولیسی‌ها از طریق آن قصد سفر کنند می‌دانند ولی با این وجود طرف عربستانی هنوز دلیل رسمی این موضوع را رسانه‌ای نکرده است.

در این راستا روزنامه الریاضیه عربستان به نقل از منبع موثق خبری نوشت: اقدامات مربوط به رزرو پرواز باعث شد تا عزیمت کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ایران به شهر ریاض از روز جمعه به روز دیگری موکول شود.

بر اساس این گزارش؛ تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل لغو پروازی که قرار بود امروز انجام شود نتوانست طبق برنامه‌ریزی به ریاض برسد. نمایندگانی از باشگاه پرسپولیس روز گذشته به ریاض آمدند تا مراحل پذیرش تیم را انجام دهند.

قرار بود سایر اعضای تیم پرسپولیس هم امروز وارد ریاض شود اما ناهماهنگی‌های پروازی شگفتی آنها را به دنبال داشت.

تیم‌های النصر و پرسپولیس دوشنبه هفته آینده در چارچوب دیدارهای گروه E لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. النصر با ۱۲ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی این گروه است و پرسپولیس ۷ امتیازی جایگاه دومی را در اختیار دارد.

در همین راستا مدیران باشگاه پرسپولیس بلافاصله بعد از مطلع شدن از این موضوع در تلاش بودند تا با رایزنی مشکل را برطرف کرده و هرچه سریعتر مجوز این پرواز را دریافت کنند و از همین رو با مقامات دولتی و وزارت ورزش هم صحبتی داشتند تا هرچه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

باشگاه پرسپولیس پنج شنبه شب خبر از برگزاری آخرین تمرین این تیم در تهران پیش از سفر به ریاض را منتشر و اعلام کرد کاروان پرسپولیس صبح جمعه راهی ریاض می‌شود، اما به علت صادر نشدن مجوز فرود هواپیمای پرسپولیس در فرودگاه ریاض، پرواز صبح امروز این تیم لغو شد.

در پی لغو شدن پرواز پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی هم تصمیم گرفت از ساعت ۱۶ امروز یک جلسه تمرینی برای شاگردانش در ورزشگاه کاظمی در نظر بگیرد و مدیران باشگاه پرسپولیس نیز پیگیر این موضوع هستند تا مجوز فرود هواپیمای حامل کاروان این باشگاه را دریافت کنند تا سرخپوشان امشب یا بامداد فردا راهی پایتخت عربستان شوند. باید دید در نهایت رایزنی‌های موجود به نتیجه خواهد رسید و پرسپولیسی‌ها امشب راهی عربستان خواهند شد یا نه.

دیدار تیم‌های النصر عربستان و پرسپولیس ایران از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه ۶ آذر در ریاض برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha