کد خبر 228511
۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

راه‌های روستایی خراسان‌شمالی ۶۵ میلیارد تومان خسارت دید

راه‌های روستایی خراسان‌شمالی ۶۵ میلیارد تومان خسارت دید

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: سیلاب ۴۸ ساعت گذشته به محورهای روستایی شهرستان‌های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه‌وسملقان و جاجرم بیش از ۶۵ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی اظهارکرد: سیلاب ۴۸ ساعت گذشته به محورهای روستایی شهرستان‌های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه‌وسملقان و جاجرم بیش از ۶۵ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

وی گفت: ۲۴۵ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان‌های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه‌وسملقان و جاجرم توسط راهداران رسوب‌برداری و پاکسازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: ۲۵ کیلومتر از محورهای شهرستان بجنورد توسط ۹  راهدار و به کارگیری ۹ دستگاه ماشین آلات رسوب برداری و پاکسازی شد.

مشتری میزان رسوب‌برداری و پاکسازی در شهرستان رازوجرگلان را ۱۶۵ کیلومتر برشمرد و با اشاره به اینکه ۹ راهدار و ۸ دستگاه ماشین آلات درگیر این عملیات بودند، بیان داشت: میزان رسوب‌برداری و پاکسازی در محورهای شهرستان اسفراین نیز ۲ کیلومتر بود که ۵ راهدار و ۳ دستگاه ماشین آلات اجرای عملیات مذکور را بر عهده داشتند.

وی تصریح کرد: در شهرستان جاجرم ۲ کیلومتر راه با به کارگیری یک راهدار و یک دستگاه ماشین آلات  رسوب‌برداری و پاکسازی شد.

مشتری همچنین از رسوب‌برداری و پاکسازی ۵ کیلومتر از محورهای شهرستان شیروان با به کارگیری ۵ راهدار و ۳ دستگاه ماشین آلات خبر داد و اظهار کرد: میزان رسوب‌برداری و پاکسازی محورهای شهرستان مانه‌وسملقان ۴۶ کیلومتر و تعداد راهدار درگیر، ۲۵ نفر و تعداد ماشین‌آلات ۱۶ دستگاه بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha