کد خبر 228305
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

موسوی خبر داد؛

ابلاغ دستورالعمل جدید نگهداشت فضاهای سبز شهری

ابلاغ دستورالعمل جدید نگهداشت فضاهای سبز شهری

سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهر تهران، از ابلاغ دستورالعمل ایمنی جدید برای نگهداشت بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سید سجاد موسوی گفت: دستورالعمل سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) پیمان‌های نگهداشت بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری و خدمات شهری مورد بازنگری قرار گرفت و به منظور اجرا و بهره‌برداری به ذی‌ربطان ابلاغ شد و بازنگری و ابلاغ سایر دستورالعمل‌ها نیز در دستورکار هفته‌های آتی این سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به مأموریت دبیرخانه HSE مستقر در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در راستای سیاستگذاری و نظارت عالیه بر موضوعات سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و همچنین در راستای اجرای حکم ۶۴ برنامه چهار ساله چهارم شهرداری تهران مبنی بر به‌روزرسانی و اجرای الزامات (HSE) در فعالیت‌ها و فرآیندهای کاری شهرداری تهران بازنگری و ابلاغ دستورالعمل‌ها در دستور کار این دبیرخانه قرار دارد.

موسوی ادامه داد: همچنین با توجه به تأکید کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران مبنی بر پیاده‌سازی الزامات (HSE) در تمام پیمان‌های شهرداری تهران، این سازمان با هدف پیاده‌سازی و اجرای الزامات HSE در پیمان‌های شهرداری تهران، بازنگری و ابلاغ هفتگی دستورالعمل‌ها و چک لیست‌های تخصصی پیمان‌های شهرداری تهران را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) پیمان‌های نگهداشت بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری و خدمات شهری نیز در همین راستا مورد بازنگری قرار گرفت، گفت: این دستورالعمل پس از بازنگری و تصویب برای اجرا و بهره‌برداری به ذی‌ربطان ابلاغ شد و در آن تصمیمات خوبی برای ارتقا ایمنی پارک‌ها و بوستان‌ها اتخاذ شده است.

به گفته موسوی، بازنگری و ابلاغ سایر دستورالعمل‌ها نیز در دستور کار هفته‌های آتی این سازمان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha