کد خبر 228251
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

۴۴۴۸ وسیله نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های ‌کردستان تعیین تکلیف شد

۴۴۴۸ وسیله نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های ‌کردستان تعیین تکلیف شد

رئیس‌کل دادگستری کردستان گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه و باهدف جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه رسوبی و توقیف‌شده، طی چند ماه اخیر ۴ هزار و ۴۴۸ خودرو و موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان تعیین تکلیف شد.

‌به گزارش گروه استان‌های حیات، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین حسینی اظهار کرد: در پی تاکیدات ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور مبنی بر تعیین تکلیف فوری خودروهای توقیفی و رسوبی، مسئولین قضایی استان از پارکینگ‌های خودروهای رسوبی بازدید کرده و ضمن برگزاری جلسات با دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان، قضات رسیدگی کننده و مرجع انتظامی، تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ریاست قوه قضاییه و در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال 1402، در چند ماه اخیر 4 هزار و 448 خودرو و موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان تعیین تکلیف شد و ظرف یک ماه آتی برای تعداد 3 هزار و 750 وسیله نقلیه دیگر نیز، با طی مراحل قانونی مزایده برگزار خواهد شد که جمعا حدود 8 هزارو 198 از این وسایل نقلیه تعیین تکلیف خواهند شد.

حسینی گفت:طی دو ماه گذشته نیز 2 هزار و 500 دستگاه اتومبیل و موتور سیکلت از پارکینگ‌های استان خارج و تعیین تکلیف شده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: در صورت عدم مراجعه مالکین وسایل نقلیه، فروش این خودروها از طریق مزایده عمومی انجام شده و حسب تصمیات اتخاذ شده، مقرر شده تا پایان سال قریب به اتفاق وسائط نقلیه توقیفی و رسوبی در پارکینگ‌ها تعیین تکلیف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha