کد خبر 228142
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

عکاس و خبرنگار فلسطینی در گفتگو با «حیات»:

خبرنگاران فلسطینی عقب‌نشینی نمی کنند + فیلم

خبرنگاران فلسطینی عقب‌نشینی نمی کنند + فیلم

ساری جرادات گفت: جنایات اسراییل باعث نمی شود که ما به عنوان روزنامه نگاران فلسطینی از پوشش و گزارش وقایع در مسیر آزادسازی بیت المقدس عقب نشینی کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ دفتر رسانه ای دولت فلسطین در غزه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه تا شامگاه یکشنبه شمار شهدای خبرنگار به 60 نفر رسید. در همین حال صندوق جمعیت سازمان ملل در گزارشی مستند اعلام کرد که حدود 70 درصد شهدای غزه زنان و کودکان هستند.
ساری جرادات عکاس و خبرنگار فلسطینی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات درباره وضعیت خبرنگاران در کرانه باختری گفت: آنچه من در طول ده سال گذشته در پرونده های خشن هنگام پوشش وضعیت فلسطین اشغالی در معرض آن قرار گرفته ام، نقض و سرکوب بسیار بوه است؛ به ویژه در حرکت برای هر اقدامی که جنایات اشغالگر را افشا کند.
وی افزود: علاوه بر مجروحیت دو سال پیش در هنگام پوشش جنایات اشغالگر اسرائیل علیه مردم ما در فلسطین؛ همچنین اخیراً در جریان حوادث الخلیل و در حالی که یکی از عملیات های یک جوان فلسطینی در همبستگی با غزه را پوشش می دادم، دوربین خصوصی من را که از تمام تجاوزات صهیونیست ها عکس می گرفتم، منهدم کرد.
این عکاس و خبرنگار فلسطینی افزود: همه این جنایات باعث نمی شود که ما به عنوان روزنامه نگاران فلسطینی از پوشش و گزارش وقایع در مسیر آزادسازی بیت المقدس عقب نشینی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha