کد خبر 227984
۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

در گفتگو با «حیات»؛

آتش بس در غزه نتیجه پیگیری تیم دیپلماسی ایران است + فیلم

آتش بس در غزه نتیجه پیگیری تیم دیپلماسی ایران است + فیلم

فرمانده سپاه تهران گفت: تیم دیپلماسی کشورمان در مذاکرات با کشورهای مسلمان و اروپای نسبت به حمایت از مردم مظلوم فلسطین، موفق عمل کرده و باید به این رایزنی‌ها تا وصول نتیجه قطعی، ادامه دهد.

سردار حسین حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات با اشاره به اینکه اکثر کشورها خواهان قطعی شدن آتش بس در غزه هستند، گفت: در سال‌های اخیر شاهد فعالیت‌های مناسب دیپلماسی کشورمان هستیم و برای چندمین بار است که دیپلماسی کشورمان به طور فعال در منطقه حضور داشته و از فلسطین و مجاهدین فلسطین حمایت کرده است و تلاش می‌کند تا با ایجاد آتش بس به این نسل کشی و جنایاتی که شاهد آن بودیم، خاتمه دهد.

وی افزود: تیم دیپلماسی کشورمان در مذاکرات با کشورهای مسلمان و اروپای نسبت به حمایت از مردم مظلوم فلسطین، موفق عمل کرده و باید به این رایزنی‌ها تا وصول نتیجه قطعی، ادامه دهد.

فرمانده سپاه تهران اظهار کرد: حسین امیر عبدالهیان در حرفهایشان به این نکته اشاره کردند که رژیم صهیونیستی در واقع دچار فروپاشی سیاسی اطلاعاتی و امنیتی شده است و بخاطر اینکه عجز خودش را جبران و از نمایان شدنش جلوگیری کند، به سمت اقدامات نامتعارف کشیده شده است.

حسن زاده با اشاره به حمایت همه کشورهای اسلامی عنوان کرد: پیگیری و استمرار فعالیت‌ها و رایزنی‌های، دیپلماسی کشورمان هرچه زودتر به نتیجه خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha