کد خبر 227968
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

نشان ایران‌ فرهنگ به کالاهای فرهنگی داده می‌شود

نشان ایران‌ فرهنگ به کالاهای فرهنگی داده می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر تسریع در تدوین اسناد تئاتر، هنرهای تجسمی، سینما و مد و لباس گفت:نشان ایران‌ فرهنگ به کالاهای فرهنگی داده می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نود و چهارمین جلسه شورای هنر دوشنبه- ۲۹ آبان ماه- با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسین ایمانی خوشخو مشاور وزیر در امور سیاست‌گذاری‌های کلان و توسعه فعالیت‌های فناورانه فرهنگی‌ و هنری و اعضای شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه این شورا، محمدحسین ایمانی خوشخو را به عنوان دبیر شورای هنر پیشنهاد داد و با رای‌گیری از اعضا وی به عنوان دبیر شورای هنر منصوب شد.

اسماعیلی در ادامه این جلسه اظهارداشت: شورای هنر بهترین محمل برای تشریک مساعی بین بخش‌های مختلف است و در این مدت که جلسات به طور منظم با حضور اعضا برگزار می‌شود مصوبات خوبی داشتیم.

وی درباره سند موسیقی و سایر مصوبات شورای هنر افزود: فردا در جلسه شورای معین به طور مفصل به مصوبات شورای هنر پرداخته می‌شود و در این جلسه سند موسیقی را برای تصویب و ابلاغ ارایه می‌دهیم و چند مصوبه دیگر هم به شورای معین ارسال شده است که برای تصویب ارائه می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارائه نشان ایران فرهنگ به کالاهای فرهنگی خبر داد و افزود: سند تئاتر، هنرهای تجسمی، سینما و مد و لباس باید به زودی تدوین شود چون یکی از تکالیف ما در سند مهندسی فرهنگی است و در این راستا کمیته‌های جانبی با حضور ساختارهای دست‌اندرکار و شخصیت‌های حقیقی‌ و حوزه‌های صنفی تشکیل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha