کد خبر 227768
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

تامین آب شرب ۳۰ روستای ساوه به همت بسیج پایدار شد

تامین آب شرب ۳۰ روستای ساوه به همت بسیج پایدار شد

 فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: بسیج سازندگی این شهرستان در سال جاری با احداث مخازن ذخیره و شبکه انتقال، تامین آب شرب ۳۰ روستا را پایدار کرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ علیرضا مهدی روز یکشنبه در جلسه اعلام برنامه‌های های هفته بسیج در ساوه اظهار کرد: امسال با همکاری بسیج سازندگی، دهیاری ها، آب و فاضلاب سه کیلومتر شبکه انتقال و پنج مخزن ذخیره آب احداث شده که در نتیجه آن تامین آب شرب ۳۰ روستا با ۲۰ هزار نفر جمعیت پایدار شده است.

وی گفت: در یک سال گذشته برخی اقدامات در قالب خدمات بسیج ارایه شده که توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی، احداث سه استخر ذخیره آب کشاورزی و پرورش ماهی، اجرای ۱۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی، اعطای تسهیلات اشتغالزایی، تامین ۲۰ سری جهیزیه ۲۰ سری جهیزیه، ساخت یادمان های شهدای گمنام در شهرهای غرق اباد، آوه و نوبران از جمله این اقدامات است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال ۳۰۰ رویداد در ۴۰ عنوان در این شهرستان برنامه ریزی شده است اضافه کرد: با آمادگی کامل به دنبال برگزاری رویدادهای هفته بسیج هستیم تا بتوانیم اقدامات شاخص بسیج در حوزه خدمت رسانی به مردم در مناطق کم برخوردار و تحقق جهاد تبیین را به جامعه معرفی کنیم.

وی گفت: اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزان، راهیان پیشرفت، نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده های شهدا، تحلیل از پیشکسوتان بسیج، گرامیداشت یاد و خاطره جهادگران ایثار و شهادت و یادواره شهدا از دیگر رویدادهای برنامه ریزی شده ویژه هفته بسیج در ساوه است.

مهدی ، هفته بسیج را یادآور صدور دستور تاریخی امام راحل در خصوص تضمین اینده انقلاب شکوهمند اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان اعلام کرد و افزود: این نیروی جان برکف از سال ۱۳۵۸ تا کنون در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس، دوران سازندگی، جنگ نرم و تمام جاهایی که انقلاب نیازمند آن بود با صلابت نقش آفرینی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha