کد خبر 227675
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

واکنش بانک مرکزی به وام جدید رمزارزی

واکنش بانک مرکزی به وام جدید رمزارزی

امکان اخذ وام با وثیقه رمزارز در حالی در کشور مهیا شده که مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در فضای مجازی نوشت: «موضوع پرداخت «وام ریالی با توثیق رمزارز» به عنوان یک تخلف توسط فعالان دارای مجوز انجام نشده و بانک مرکزی به عنوان سیاست‌گذار و ناظر بازار پول نسبت به رویدادهای حوزه رمزارز و تاثیر آن بر کارکرد روان و سالم بازار پول اهتمام جدی دارد. طبق مقررات، هرگونه فعالیت فاقد مجوز از این بانک در حیطه رمزارزها تخلف بوده و برای معاملات غیرمجاز آنان در فضای مجازی نیز جرم‌انگاری شده است که با متخلفین طبق قانون و از مجاری پیش‌بینی شده، برخورد می‌شود. 

قمری وفا نوشت: موضوع پرداخت «وام ریالی با توثیق رمزارز» به عنوان یک ‎تخلف توسط فعالان دارای مجوز انجام نشده و بانک مرکزی به عنوان سیاست‌گذار و ناظر بازار پول نسبت به رویدادهای حوزه رمزارز و تاثیر آن بر کارکرد روان و سالم بازار پول اهتمام جدی دارد.

قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در فضای مجازی نوشت: موضوع پرداخت «وام ریالی با توثیق رمزارز» به عنوان یک ‎تخلف توسط فعالان دارای مجوز انجام نشده و بانک مرکزی به عنوان سیاست‌گذار و ناظر بازار پول نسبت به رویدادهای حوزه رمزارز و تاثیر آن بر کارکرد روان و سالم بازار پول اهتمام جدی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha